ingard Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Den var skikkelig fin. Men jeg ville lakka de utvendige listene sorte. Eventuelt sorte lister rundt vinduene, og støtlister i bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 Den var skikkelig fin. Men jeg ville lakka de utvendige listene sorte. Eventuelt sorte lister rundt vinduene, og støtlister i bilens farge. Takker Er veldig mange som mener at jeg burde gjøre det du sier nå, å tanken har slått meg og, men synes igrunn det er mer spesielt slik det er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Nydelig bil, den så strøken ut.. Pen farge også. ANg, listene hvet jeg ikke, chrom er spesielt ja, og svart er kanskje litt vanlig, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 Nydelig bil, den så strøken ut.. Pen farge også. ANg, listene hvet jeg ikke, chrom er spesielt ja, og svart er kanskje litt vanlig, men Jo, takk Listene kommer til å forbli som de er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Fått senket bilen litt til foran nå Begynner å få rette høyden nå Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Meget pen bil og kul senk på den. Syns du har enda en del å hente på hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Meget pen bil og kul senk på den. Syns du har enda en del å hente på hjula. Joda, de aller fleste er vel enig med deg i det Vi får se hva det blir til ettervært.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Da hadde jeg laget en liten modd på fronten. Syns det ble kult jeg Har også bestilt nye xenon pærer. 8000k og csl bakluke spoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Har du bytta list under lykta eller er det photoshop? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Er ikke photoshop. Fikset bare litt på de orginale listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Jøss, ikke verst jobb da. Men jeg klarer ikke bestemme meg for om det ble bedre eller dårligere enn orginalt. Synes orginalen ikke er helt 100% heller så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Jeg synes det ble finere nå, å ikke minst spesielt. Kan ikke tenke meg det er så mange som har gjort det. Kun sett det på 1 bil, på e46fanatics.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Update! Lenge siden det har skjedd noe her nå. Har fått gjort en del med bilen, har bare vært slapp med å oppdatere Hiver ut noen bilder i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 flott flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Tøff bil! Åssen fanger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå