Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er en kompis som har snust litt på denne, men trakk seg når han fikk vite km standen som er på 260 000 :roll:

Hehe, tenkte det var noe rart med at km stand ikke var oppgitt..

Hva håper han på? At ingen gidder å spørre? :D

Skrevet

Er det egentlig ett veldig stort problem at bilen har tikket 260tkm om den er tatt vare på??

Er jo ikke det aller værste når det gjelder en m5.

Kanskje han skulle kjøpt noe utstyr og stillt den til 150tkm?

Men han kunne sikkert oppgitt km i annonsen.

Skrevet

Du leser jo i annonsen hva segler har bytta/sjekka. Hvorfor skulle ikkje flere ting begynne å takke for seg på denne km standen?

Jeg syns uansett det er mye penger når bilen har trilla så langt.

Km stand er langt fra uvesentlig!

Skrevet

At den har gått langt betyr bare at det er en god bil.

Forstår ikke at folk er redde for km. stand. Ville heller kjøpt en godt vedlikeholdt bil som har gått 750 000km enn en dårlig vedlikeholdt som har gått 50 000.

Skrevet

Self. har det noe å si hvor langt bilen har gått, uansett om service er fulgt eller ei.

250tusind km, ja da er en M5 motor nok ikke så veldig langt fra å skulle ha en overhaling.

M5 biler blir jo presset litt av og til og det skal de også, for det er derfor man kjøper en slik bil.

MAF'en er jo nylig skiftet, så da holder de jo en stund til (ryker ofte), men da kommer alt det andet elektriske på E39 (litt mye tull med det ref. m5board.com)

Men for all del, syntes ikke det var dyrt for denne, og kjøper man seg M5 ja da må man jo selv undersøke litt i forkant..... der skal vere penge til vedlikehold og gjerne mye mere end det vanlige budsjett.

Bilen ser hvertfall ryddig og vedlikeholdt ut!

Skrevet

Når en leser om hvor mye utstyr som selges for "riktig" justering av speedometer etter at dette er byttet , så kan en jo lure på om dette er en bil som IKKE er justert ? Hva vet jeg , men km på denne er vel "litt" høy og det skyldes nok mange kosetimer på veien.

Ellers så ser det jo ut som om bilen er godt vedlikeholdt og pirket på til enhver tid av en kresen eier. Det er jo et godt tegn.

Pen bil - Fin farge - godt utstyrt. Rimelig ikke minst. 100 000 km lavere km-stand ser ut til å koste ca 200 000.-

Så derfor tror vi vel alle egentlig at det er et OK kjøp.

Skrevet
Noen som vet hva en motoroverhaling koster på en M5, bare sånn ca?

Det er jo spørs hvor slitt motoren er.

Men honing, nye stempler og ringe

Nye kamakslinger - evt. ventiler

Bearbeide toppen

nye lager hele veien rundt

Vann og olje pumpe

Nytt registerkjede med tilbehør x 2

tipper 50-80 lapper minimum

Da har du fortfarende gearkasse og resten av drivlinja.

Spørs om dempere og fjøra har vert bytta, og ved hvilket km tall.

Bærearme, bøsninger og alt annet dill dall rundt om og ved hvilket km tall.

Nu er det jo å male fanden på veggen, men ha det i bakhodet når man handler bil som er grise dyr å reppe på....... Men morro å kjøre :P

Skrevet

Såpass ja... billig bil kan fort bli dyr bil alikevel skjønner jeg. Men det hadde vært morsom bil å hatt, det er sikkert.

Regner også med at de ikke er spesielt billig å forsikre.

Så uansett ut som en flott bil.

Skrevet

Regner også med at de ikke er spesielt billig å forsikre.

Tjaaaa, 35år, 75% 4år (fikk ikke medregnet alle skadefri år fra DK :evil: )

Må ut med 30lapper i året på E34 M5 full kasko

tror det var 9.500 på del kasko og 4-5lapper ved ren ansvar

Skrevet

Er muligens noe rimeliger på E39 M5 siden skadestatestikken må være noe laver på disse enda.

Men det er klart at når jeg betaler vel 5000 med full kasko på min 730d enda jeg ikke har full bonus enda så er det stor forskjell.

Kan vel ikke tenke slik hvis en har lyst på M power... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...