Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange herfra som har tenkt seg dit? Dette er treffet som tradisjonsmessig alltid har vært på Frognerseteren, men har iår blitt flytta ned i lavlandet. :) Ifjor så snødde det faktisk!

Vi blir iaf en gjeng fra Tønsberg, Larvik, Sandefjord osv som kjører innover.

Skrevet

Som tidligere medlem av styret i Østavdelingen, var jeg med og arrangerte i fjor. Var første bilen opp bakkene til Tryvann. Trodde ikke mine egne øyne når jeg så snøen lavet ned! Hadde ikke sjanse til å komme helt frem til Tryvann, så vi måtte velge Frognerseteren som nødløsning. Fantastisk uflaks med været!

Vi var jo nødt til å gjøre noe, og løsningen i år ble Valle Hovin stadion. Satser på fint vårvær (ser foreløpig bra ut på yr.no...) denne gangen. Møt opp med grombilen, og ta med venner og familie! :D

Skrevet

Jeg, bruttern og fattern skal også ta turen nedover. Vi blir enten to eller tre biler. Folk fra området her kan jo ta følge nedover hvis noen har lyst til det? Møtes på CC Mart'n på Gjøvik eller noe sånt?

Skrevet

Jeg kommer også ser det ut som! Men rekker neppe klargjøre bilen mer enn en kattevask.. men pytt pytt! ;)

ser ut til å bli bra vær :D

Skrevet

Kommer! Tenkte kanskje på at vi fra Mjøs regionen kanskje kunne møtes på Minnesund eller no? Hvis det hadde vært av interesse?

Skrevet

det blir mye som skjer der i år.. vanline og autosmart kommer. lotteri med fete premier.. møt opp folkens..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...