Dr_S Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Hvis du står sammen med en sølvgrå Z3 coupe (hagenisse) så kommer du med oss
M3 Yngve Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Hvor holder den vår mønstringen til ??? Er det Holmekollen.
hagenisse Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Vårmønstring utgår for min del da jeg har solgt bilen for få penger til å gjøre mer ut av glansbildehobbyen min.
2mMy Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 men du kom deg opp da =) og alle har kommet seg hjem igjen og?
Steffan C Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Jepp, for 15 min. siden. Hyggelig med treff & tur .
Dr_S Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 Ja, jeg er også hjemme. Prøver å kjøle ned både bil og min solbrente nakke...
Richie85 Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Ja, jeg er også hjemme. Prøver å kjøle ned både bil og min solbrente nakke... Nommin, hjalp ikke solkremen kjekken?? Synes i grunn det gikk relativt radig oppover jeg da.... hvertfall et par steder;) jeg hadde det kjempe gøy med å dra på inne i tunellene:P LYD LYD
Kai-P. Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Nyttet ikke å ligge på latsiden med denne gjengen, nei!
Richie85 Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 he he.. hvordan ligger du an med bilder fra kjøringen Dr_S?
Dr_S Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 Ja, jeg er også hjemme. Prøver å kjøle ned både bil og min solbrente nakke... Nommin, hjalp ikke solkremen kjekken?? Synes i grunn det gikk relativt radig oppover jeg da.... hvertfall et par steder;) jeg hadde det kjempe gøy med å dra på inne i tunellene:P LYD LYD Tok ikke på noe i nakken.. :S Hvis du synes det gikk radig INN, skulle du vært med tilbake Bilder kommer !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå