Gjest Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Hvordan er det med leveringstid, frakt osv? Får man regning på moms i ettertid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Hei, har bestilt fra ireland engineering, venter på pakken fortsatt. Er greie og handle hos, men tar litt tid å få svar på mail da. Regner med at 25% moms må betales for å løse ut pakken, du får da pakken i oppkrav med de 25% pluss oppkravsgebyret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 oki, noen ide om hva det kan bli i frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Ble 110 dollar for ett svinghjul og bensintrykksregulator fra usa til norge, ikke helt billig, men de har jo skikkelige produkter som ellers koster 2-3 ganger så mye innenlands hvis de i det heletatt er tilgjengelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Hvor lang leveringstid var det på delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Ca 2 uker, delene kom i fredags Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 De brukte en uke på mine deler. Da bestilte jeg dem i påsken. Momsen betalte jeg på posten når jeg hentet pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Mye kult de gutta der, har planlagt å handle noen grom saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Mye kult de gutta der, har planlagt å handle noen grom saker blir iallfall stab stag på meg. 25mm foran og 22 mm bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå