Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmm merkelig, vil nok tro at det blir problemer med å slippe gjennom politiet uansett hvis du har 3 stk bak og blir stoppet..

Hva politiet håndhever blir jo noe helt annet. De tror jo de har rett og gjør som de vil, men da er det bare å sette seg på bakbeina!..

Noe som oftest ender med politiet gir seg, men tar deg på felger og dekk, senking som ikke står i vognkortet, tåkelysbruk, toning av fremrutene osv..

Spiller du på lag bryr de seg aldri mer med deg.. Er du tøff i trynet kan du være sikker på de igjen på en teknisk kontroll "tilfeldigvis" akkurat der du er, akkurat en dag du er ute..

Viktig at du har rent mel i posen vettu :wink:

Blir du stoppet i en beltekontroll og du ikke kjører rundt i en bil som egentlig skulle vært kondemnert for lenge siden, så begynner de ikke helt sånn uten videre å mase om alt annet...

Blir du stoppet i tekninsk kontroll vel og merke så blir det en annen sak, men bilen skal jo være i lovlig stand så lenge du ferdes langs offentlig vei, uansett om det sitter en i midten i baksetet eller ikke.

Jeg hadde ikke godtatt å betale en bot for noe jeg visste ikke kvalifiserte til bot iallefall, men det er vel kanskje bare meg?..

Skrevet

Jeg forstår ikke at min bil kan være godkjent for 5 stykk i følge statensvegvesen. for de av dere som har sett baksete i en e30 m3 så vet dere at det er umulig å ha 3 stk der. det er jo kunn produsert 2 sitteplasser bak der og når det heller ikke er 3 seler der kan jeg ikke forstå åssen dette egentlig går ann når de skal være så sykt strenge på alt annet her i vårt land.

Skrevet

1'er golf har vell heller ikke belter bak. Hadde vertfall ikke bestefar sin, men var fullt lovlig å sitte på siden det sto 4 sitteplasser i vognkortet mente onkelen min som er politi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...