Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
He he , har helt annen dim en dine jokkalin.

Det koster ikke noe prøve ringe gs heller da. Mulig du kan få en bekreftelse fra bmw norge om at denne dimmensjonen er godkjent.

Oki, ja da er det jo døfødt :)

Men nordisk felgimport refererer til rondell sine sider på dems egen side da så skulle kanskje tro dem solgte ekte rondellfelger da :)

Jeg får se på de jeg får av Toro om jeg kan bruke dem ellers få jeg prøve med noen forhandlere :)

Skrevet

Ja jeg skal legge ut de jeg fikk av Toro, bare at det var visst 18".. Jeg var litt kjapp til å lese før jeg spurte:) Men jeg har vært i kontakt med nordisk felgimport og de skulle sende meg TUV papirer til 17" på e-post :) Må bare purre litt på dem igjen:) så da kommer jeg til å legge ut dem og i egen tråd.. Bare at dette er med kombinasjonen 8,5x17" foran og 10x17" bak da..

Uff i går fikk jeg brev fra vegvesnet.. Nå er det ikke bare etterkontroll lengre, nå er det full teknisk kontroll og jeg måtte bestille time innen to uker og den skulle være vist innen 16 mai så her er det ikke mange dagene å gå på :? Skjønner ikke en dritt jeg, den var eu-godkjent uten en eneste feil dagen før jeg ble stoppet i teknisk kontroll..??

Jeg har et problem da.. jeg har klarglass linselykter foran med ccfl ringer og det blir vel ikke godkjent i en teknisk kontroll vel? Noen som har orginallykter liggende som jeg kan leie en dag eller kjøpe for en billig penge?

• 1 month later...
Skrevet

Var på biltilsynet Jessheim på fredag og fikk da skrevet felgene inn i vognkortet uten problem så lenge jeg la fram TUV papirene :D

Er det noen som trenger TUV på rondell 58 i 17" eller 18" så er det bare å si ifra så kan jeg sende det på mail :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...