850i Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Hvordan klarte du det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Ja det lurer jeg også på. drivverket i en 850 skal være bortimot skuddsikkert. Med mindre man står å burner mens man holder på bremsen... men da ryker det aller meste tilslutt. ang felgene så var breiest mulig kant et krav. endte opp med svart chrome og syntes det ble veldig bra selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Jeg kjørte helt vanlig! kan legge til at bilen kom ut fra verksted forrige tirsdag. Da byttet de bakakselen, kostet 11.000. Forrige eier tok kontakt med de istad. Og siden jeg hadde kjørt fra narvik og hjem gjaldt ikke garantien. Noen som vet om en som kan bytte dette for meg? koster for mye på verksted :/ og er student om 3 måneder igjen. Hadde den handle lista til bilen. den kan jeg bare kaste nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Gjelder ikke garantien sør for saltfjellet da?? Synes det hele høres mystisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Vet ikke, skal iallefall føre med de om de kan gi meg mellomaksel og girkasse, var dette firmaet bakakselen kom fra og de som utførte jobben: http://finn.no/finn/bap/object?finnkode ... T.svl=Link Huff, noen tips folkens? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Er du medlem av NAF (hvis ikke kan du bli det her), så ta kontakt med en av deres advokater som holder til i nærheten av deg, de vil da bistå deg mot et gebyr på ca 350,- i denne saken. Jeg kjenner ikke detaljene i saken, men var det nye deler de byttet til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Er ikke det, er vel i falken. Men skal titte på det! viser til nesten nederste linje i annonsen til willys der hvor det står følgene: "Vi sender over hele landet. Garanti og bytterett" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 SKIKKELIG sur situasjon å havne i dette da... Føler med deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Huff kjipt dette ja, det er jo helt klart noe verkstedet har gjort galt. Skal ikke gå ann å ødelegge disse delene så lett. Hør med forbruker rådet hva de sier. En kompis av meg hadde en merkelig klunkelyd i sin e46 etter et clutch bytte. da vi begynte å kikke etter viste det seg at muttrene på lagret som deler mellomakselen bare var entret innpå gjengene. slik at hele mellomakseln lå å slo når han ga mye gass. Verksteds ansvarlig ble ganske overrasket da vi informerte de om det etterpå, og han lovet å ta det med nevte mekaninker, samt at han fikk en garanti på at de skulle ta kosten dersom noe røyk i drivverket innen rimelig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Ja! er ikke mye bra, legger ved bilde jeg tok igår av bakakselen! Ringte til Wilys verksted nå..Siden jeg hadde kjøpt bilen av en som hadde hatt den rep der hadde jeg visst ikke noe jeg skulle hatt sagt! Likte ikke tonen på han altså! Så vet ikke hva det blir til jeg Trenger iallefall nye deler om noen vet om iallefall ny girkasse? Skjekk denne bakakselen: Jeg vet iallefall at denne bilen skal fikses helt før jeg selger den ved senere tidspunkt iallefall! Trenger ikke og være mekaniker for og se at ting ikke stemmer her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 vel.... dersom du vil ha en kvikk bil så er et tips å skaffe en 3.91 diff fra en E34 M5, da har du diffbrems også. Disse passer rett inn og holder fint til kreftene i 840/850. Du får en bli som er fryktelig kjapp, men desverre litt mer forbruk. Ifølge noen engelskmenn er dette den billigste "trimmingen" for e31. Bare en tanke siden du er på delejakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hørte engang en 850 med rustfritt anlegg, det er den sykeste lyden jeg noengang har hørt, fikk frysninger på ryggen. Så er det noen mods som jeg ville gjort, er det nettopp det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Å? passer dette? mente jeg leste at det ikke passet, men det hadde jo vært knall det Så det lå en til salgs også om jeg ikke husker feil. Er 3.91 diffen fra 3.6 eller 3.8 ? Jeg trenger girkasse også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Ron Jeremy, ja dette var ganske høyt prioritert, men nå fikk lommeboka en skikkelig dask om jeg må bytte diff, mellomaksel og girkasse! hehe. Ser det ligger en 3.91 diff på deler som han har bud på 3000 for! det er vel ikke galen pris? =) Egil, er du sikker på at denne passer? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 I følge gjengen på club e31 er denne bolt on ja. Jeg vet mange 840 som har denne montert å de går rimelig heftig. (0-100 på 6 sek) Jeg aner ikke om den er fra 3,6 eller 3,8. han ene hadde tatt den fra en 93 M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå