Martin-D Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 30.000 for ny clutch! Hjelpes meg.. Kunne skiftet clutch ca 20 ganger på min E36 for den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Grattis med 850! Fin farge og fine hjul! Jeg ville hatt den som den er.. Synd du fikk problemer, men bra at det også løste seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Ble automat kasse igjen :/ Kom over billig manuell til den faktisk, men etter så lang tid og så på den bare stå der var det først og fremst det og få den til og gå som var prioritert. Skal få stivet opp min nå jeg også. Trenger nye fjører rundt om, anbefalinger? Også støttestag tenkte jeg. Hvordan rar med rompa da? Byttet du foringer bak også? Ja er dyrt med automat, hehe. Ellingsen, takk skal du ha Blir og ha den sånn ja, friske den opp i understell og sånt bare Så fort den går skal vi få modifisert eksosen litt så jeg får litt friskere lyd. Time 10 juni på verksted, satt av 2 hele dager. Fr den mest sannsynligvis den 11 da. Krysser fingerne om at svenskene holder det de lover at kassen fungerer. Eller taper jeg endel tusen kan man si. Om noen er interisert i countor felgene med nye dekk som vil bytte mot noen kant felger så vurderes dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 rar på rumpa ja, jeg hadde en forbikjøring men noen påfølgende svinger i høy hastighet ned mot sørlandet. i den farten så var ikke rumpa på bilen som jeg forventet, men jeg klarte ikke å finne ut om det var bilen som sa at "nå slipper det snart" eller om det bare var at det hang så sinnsykt godt. følelsen var ikke som forventet. Jeg byttet travers foringene bak, resten ble gått over 3 ganger av forskjelige mekanikere uten at slakke ble funnet, hadde nye foringer liggende så det sto ikke på det. Forstillingen er ny og dødgangen på rattet er nesten borte, er litt slakke i snekka så den må kanskje overhales. Eibach og bilstein ble ganske stivt, men H&R har vist for myke bakfjærer til disse bilene. Skal gi deg litt mer infor når jeg kommer meg hjem å får kjørt litt, samt montert camber platene framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Flott høres bra ut. Trenger først og fremst nye fjører rundt om, men man får kanskje bra pris på full pakke med dempere? Nå gleder jeg meg som en liten unge til og kjøre igjen altså. Blir bra vettu. Ja kom med rapport når du er hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Eibach og Bilstein kom på ca 10.000kr fra Koed. men det er demperne som er dyre, fjærene var nok rundt 2000. Er nok ikke hjemme før i slutten av måneden, sitter i Sibir ser du, er ikke så mye BMW å se her, men en og annen er det. Snakket med en kar her borte, og han sa at e46 coupè fikk man kun som 318ci her i Russland.... det må være kjipt det..... Er noen X5 her, og det skjønner jeg, veiene her er dårlige, masse hull og telehiven er helt sinnsyk. Hadde nok vært mitt bilvalg her borte det også. Skal få tynt bilen litt når jeg kommer hjem, slenger nok ut Clubsporten for salg også da tipper jeg. Så om noen vil ha en Estorillblå 03 325 Clubsport så hyl ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
want850 Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 contour felger? Er det de gamle m5 felgene (som var på salgsannonse bildene..)? Hva skal du evt ha for dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Okei! Ja trenger nye fjærer så skal undersøke på koed. Kan tenke meg standarden der på veiene ja, kjørte et lite stykke i sverige igår for og hente kasse, fy så bra veier de har iforhold til Norge med dobbelt så mye bilavgifter! skulle ikke vært lov. want850: Ja det er de felgene, kom vel også på CSI. Vil bytte de i kant felger om du har noen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Tja, oppdatering? Bilen er fremdeles med ødelagt girkasse, har som sagt fått tak i en brukt en. Han som bytter den har problemer med og få av de øverste festene til girkassen, skal visst være EKSTREMT trangt der! Har også hørt andre har slitet med dette. Noen som har noen tips? Skulle sendt deg en PM egil, men det går ikke fordi det er noe systemfeil her. Sa de noe om hvordan de løste det når de holdt på med din girkasse? Takker for svar om noen vet noe om dette her folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 http://www.bmwtechinfo.com/repair/main/721en/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Se der ja!!!!!!!!!!!!!! Man må løsne i bakkant av motoren der ja! Det hjalp mye, håper det er sånn man gjør det, skal si det til han imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Som jeg sa til deg Jesse... Mangel på litteratur... Kan lønne seg å være en smule kulturell og lese litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Hehe sant nok. Nå har du nok hjulpet meg utrolig mye! Håper den er på veien snart nå altså. Blir bra, kommer med oppdatering imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Må bare legge til et gammelt ordtak: Teori er når man vet alt, og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, og ingen vet hvorfor. I mitt tilfelle blir teori og praksis forent. Ingenting stemmer, og ingen vet hvorfor! Uten om 850i da, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Tom Carter har som sagt en nyere utgave av denne rep manualen for nedlasting på sia si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå