Sir Hofstad Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Seff kan du montere senkesett, og omtrent alt annet på din egen bil.. Om det blir godkjent, eller kjørbart derimot....
///Mysild Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 jeg har ikke hatt noen problemer med det i hvertfall hehe... men må jo seff ha 4hjulskontroll
ingard Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Har hatt to godkjenninger på e34'en uten at senkesett har vært noe problem.
bmw-martin Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 Alle bimmere jeg har inn til 4-hjulskontroll er senket...På E36 måler jeg ihvertfall 1,5 Cm lavere enn maks... på alle. Jeg kan da justere vinkler som er justerbart 100%, men de andre vil være noen minutter utenfor. Er det likt på begge sider omtrent, er det greit for meg. Og det som er greit for meg godkjenner BT Har hørt litt andre synspunkter her enn det du sier. Nemlig at dersom alle vinklene ikke er 100% vil man ikke få godkjent ettersom BT kan være veldig trangsynte. Hvordan defineres dessuten oversenking? Vil en e39 som er senket 35-35 være for mye senket til at man får det godkjent? Over til en annen ting, jeg trodde de gav pepper for å montere senkesett selv...?
///Mysild Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 hvorfor det? du kan jo bare si at det ble gjort på verksted men de er ikke noe krav, men 4hjulskontrollen må du vise papirene på derfor de sikkert vil at du skal ta det på verksted
TheBirg Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 jeg handlet ferdigsenket bil med papirer i orden (både på senkesett og hjulkontroll) Men har bare ikke fått gjort godkjenningen. Kan 4-hjulskontroll gå ut på dato ?
sveinern2 Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 så jeg kan bare: 1, kjøpe senke fjærer 2, montere det 3. få 4 hjuls kontroll 4 stikke på biltilsynet med tuv papirer på fjærene, og papirer på 4 hjuls kontrollen 5,kjøre lovlig senka bil eller?
hagenisse Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Hva mener dere med 100% når det gjelder hjulvinkler? Specen er jo rimelig grov, f.eks er alt fra -2 til -3 camber godkjent bak på min (der ingenting kan justeres!)
maurtin Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 så jeg kan bare:1, kjøpe senke fjærer 2, montere det 3. få 4 hjuls kontroll 4 stikke på biltilsynet med tuv papirer på fjærene, og papirer på 4 hjuls kontrollen 5,kjøre lovlig senka bil eller? iallefall slik jeg har forstått det!
///Mysild Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 så jeg kan bare:1, kjøpe senke fjærer 2, montere det 3. få 4 hjuls kontroll 4 stikke på biltilsynet med tuv papirer på fjærene, og papirer på 4 hjuls kontrollen 5,kjøre lovlig senka bil eller? iallefall slik jeg har forstått det! jepp
bmw-martin Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 Med det samme, noen som har erfaringer med low-tec senk? Er det noe merke? Eller er det tryggere å kjøre bilstein, koni, kw osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå