Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Alle bimmere jeg har inn til 4-hjulskontroll er senket...

På E36 måler jeg ihvertfall 1,5 Cm lavere enn maks... på alle.

Jeg kan da justere vinkler som er justerbart 100%, men de andre vil være noen minutter utenfor.

Er det likt på begge sider omtrent, er det greit for meg.

Og det som er greit for meg godkjenner BT

8)

Har hørt litt andre synspunkter her enn det du sier. Nemlig at dersom alle vinklene ikke er 100% vil man ikke få godkjent ettersom BT kan være veldig trangsynte.

Hvordan defineres dessuten oversenking? Vil en e39 som er senket 35-35 være for mye senket til at man får det godkjent?

Over til en annen ting, jeg trodde de gav pepper for å montere senkesett selv...?

Skrevet

hvorfor det? du kan jo bare si at det ble gjort på verksted ;-) men de er ikke noe krav, men 4hjulskontrollen må du vise papirene på ;-) derfor de sikkert vil at du skal ta det på verksted 8)

Skrevet

jeg handlet ferdigsenket bil med papirer i orden (både på senkesett og hjulkontroll) Men har bare ikke fått gjort godkjenningen. Kan 4-hjulskontroll gå ut på dato ?

Skrevet

så jeg kan bare:

1, kjøpe senke fjærer

2, montere det

3. få 4 hjuls kontroll

4 stikke på biltilsynet med tuv papirer på fjærene, og papirer på 4 hjuls kontrollen

5,kjøre lovlig senka bil

eller?

Skrevet

Hva mener dere med 100% når det gjelder hjulvinkler? Specen er jo rimelig grov, f.eks er alt fra -2 til -3 camber godkjent bak på min (der ingenting kan justeres!)

Skrevet
så jeg kan bare:

1, kjøpe senke fjærer

2, montere det

3. få 4 hjuls kontroll

4 stikke på biltilsynet med tuv papirer på fjærene, og papirer på 4 hjuls kontrollen

5,kjøre lovlig senka bil

eller?

iallefall slik jeg har forstått det! :)

Skrevet
så jeg kan bare:

1, kjøpe senke fjærer

2, montere det

3. få 4 hjuls kontroll

5,kjøre lovlig senka bil

eller?

iallefall slik jeg har forstått det! :)

jepp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...