///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 ble greit det, bedre enn de vanlige oransje og de du hadde før men du kan godt bytte pæra med en i chrome, så slipper du å se det oransje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Ja, må få bytta pærene. Har du prøvd de fra Torshov? Eller har du andre å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 torshov... hmmm... de har jo just kommet ned hit hehe... har kjøpt på bang&folkestad men de er jo like overalt uansett når flytter du ned hit BTW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Ja, stemmer det, de er vel på Sørlandsparken? Skal kjøre flyttelasset nedover neste uke, men kommer nok ikke til å flytte inn før i august. Skulle gjerne vært med den 14. juni, men skal ha dåp for guttungen den helga Hvilket verksted vil du anbefale til å ta service på bilen der nede, forresten? Begynner visst å nærme seg tid for en liten check... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 ja, med bilradioen der aha... såpass ja, det var jo kjipt da men men, kommer nok flere hmmm... jeg tar jo det meste selv jeg da, og hvis det er noe annet, så har jeg noen kompiser med verkstedstilgang men bilen din i søgne pleier å være flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Ble veldig bra med de nye blinklysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Takk takk! Lurer bare på hvilke blinkers jeg skal satse på ellers på bilen? Sota? Hvite? Blanke? Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 TUSEN TUSEN TAKK!! De blinkerne der var MYE bedre enn kromgreiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 TUSEN TUSEN TAKK!! De blinkerne der var MYE bedre enn kromgreiene HEHEHE Herlig respons... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 BTW: Gå for sota sideblink og røde baklykter med mørk blink... Tror det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Lenge siden sist det har blitt skrevet noe her, men tenkte jeg skulle komme med en liten update. Er ikke mye som har skjedd med bilen siden sist, det har helst gått i nedoverbakke, skal jeg være ærlig: Rusta begynner å yppe seg nederst på dører, under bensinlokket, og selvsagt bak på luka. Knust et stk speil (litt for stor fart på litt for smal vestlandsvei) Dugg i ene blinklyset framme Sprekk i ene kurvelyset Noen positive ting har også skjedd: Montert fjernstyring til sentrallåsen Originale BMW gummimatter rundt i hele bilen (stoff er jo fint, men funker dårlig på vinteren) Fått bytta ut den slitte girkula med en original kule i skinn Ellers kan jeg jo si at det er tid for inspection 2, og dessuten må rusta tas temmelig kjapt. Blir nok ikke til at jeg bruker noe særlig penger på styling eller slikt før disse tinga er i orden. Dessuten blir det antakelig E39 Touring (tipper 525TDS) til våren, så da vil jeg heller spare litt penger til snacks på den. Ligg bredt, bruk vett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå