Torek Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Dette er drømmebilen nå. Vurderer litt frem og tilbake om jeg ska selge E30'n og kjøpe E90 faktisk.. Fantastisk fin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Sykt fin bil da har. Har kommenter den på e-90 også!! Jeg var inne på tanken å kjøpe en hvit jeg også, men turte ikke!! Skulle da ha sort felger med hvit lakkert kant!! Er det en ide for deg? Hvor har du kjøpt de sorte nyrene? Takk for det Mulig det blir noen endringer på sommerfelgene med lakkering, ikke helt bestemt ennå kjøpte nyrene (karbon) av en forhandlerne på e90post.com. Adamaster heter han og du finner ham i salgsforumet. Hurtig levereing og bra service. Gratulerer med snart ny bil Noen planer da? Planer er det, men penger er det mindre av... Lager en tråd på bilen når bildene/bilen kommer. Dvs i morgen eller torsdag. Karbon skal jeg ikke ha men vurdere å få den lakkert i bilens farge! Hvor har du kjøpt spoilern på koffertlokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Planer er det, men penger er det mindre av... Lager en tråd på bilen når bildene/bilen kommer. Dvs i morgen eller torsdag. Blir spennende å se ja Karbon skal jeg ikke ha men vurdere å få den lakkert i bilens farge! Hvor har du kjøpt spoilern på koffertlokket? Kjøpte den på ebay, men det finnes flere nå som selger den på e90.post.com, bla Adamaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Det blir mer tid inne på e90 fremover. Gleder meg som en unge til å komme tilbake til BMW verden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank535 Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Med tungt hjerte selger jeg bilen Har kjøpt hus og prioriteringene blir nok litt annerledes fremover. Se salgstråd om dere er interessert: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=991942#991942 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 NY PRIS: 499 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Kan jeg spørre hvilket inpress du har på bakfelgen og type dekk? Subber det noe? EDIT, fant ut det jeg skulle ved å lese litt i tråden din Men, subbet dette før du fikk valset? (Dersom du valset etterpå that is) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Men, subbet dette før du fikk valset? (Dersom du valset etterpå that is) Subbet ikke før jeg valset nei, men det var pga av at bilen ikke var senket da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Ok, takk for svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Hadde jeg ikke hatt 5'ern så hadde du hatt deg et salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Solgt! Bra det!! Gjorde det mye vondt eller bare litt? Du får si fra hvis du trtenger ny bil så kan jeg se om jeg finner noe til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Håper den havnet i gode hender, og fremdeles blir å se på forumer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Litt trist å se bilen dra ja, men men Tror den havnet i gode hender ja. Kjøper virket som en som var opptatt av å ta godt vare på den har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå