ingard Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Må si det frister å kjøpe de listene av J. Hofstad.. Hvis han enda har dem da.. Må legge til at i natt hadde det vært en eller annen jævel å skrevet navnet sitt, eller et navn inn i bakluka. Heldigvis kunne jeg rubbe ned luka og polere opp igjen. Men det var 300,- kroner og mye arbeid jeg kunne spart. Hvorfor gidder folk sånt. I tillegg står bilen her i bakgården, så skjønner ikke at de tør. Drittfolk!
Arild G. Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 bilen din kledde utrolig bra shadowline lister, men hva mener du med fake? har du brukt sort tape eller noe? kjedelig det med bakluka da. jekli irriterende at enkelte folk ikke klarer å holde fingrene unna.
ingard Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 bilen din kledde utrolig bra shadowline lister, men hva mener du med fake? har du brukt sort tape eller noe?kjedelig det med bakluka da. jekli irriterende at enkelte folk ikke klarer å holde fingrene unna. Hehe, ja, sort tape. Det skulle gi meg en ide om hvordan det kom til å bli. Og må si jeg liker det bedre enn chrome..
S. Gunstad Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Spotta denna bilen på bakkelandet i går. Herlig bil Shadowline er aldri feil
EirikL Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Gå for svarte lister, Ingard. Dette ble jævli bra. Ble en helt annen bil å se på. Det er stor forskjell på E-34 med og uten shadowline
OleEven Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Syns du burde beholde Chrome.. Tar igjen krommen på hjula dine!
ingard Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Spotta denna bilen på bakkelandet i går. Herlig bil Shadowline er aldri feil Herlig og herlig, fru blom. Kjipt at den har en del skavanker i karroseriet og interiøret.. Menmen, er bare en kose/prosjekt bil for en fattig student.. Nå har jeg mest sannsynlig en deal på lister, så det blir kanskje ordentlig shadowline i løpet av helga (yey!). Stay tuned. EirikL: Du bør virkelig prøve sånn rubbing man får kjøpe på rekvistaforetninger. Tror min var fra Turtlewax. Var litt skeptisk til å slipe ned så gammel lakk, men resultatet var veldig bra. Fikk vekk alle ripene, og fikk fram mer shine i lakken. Gleder meg til sene sommerkvelder hjemme, da skal hele bilen rubbes OleEven: Ja, det var ikke dumt uten, men liker den mørke looken/M5-looken. Nå vil jeg bare ha m5-skjørter!
Sir Hofstad Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 He-he, har M-tech skjørt osv også... Men får begynne med lister.
ingard Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 Ja, da var lister handlet inn til den nette sum av 500,- Det må man kalle en good deal Grei kar, han J. Hofstad Blir montering i morgen.. Edit: Noen som har gode tips når det kommer til montering?
S.Hafsmo Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 ble bra det der. kanskje jeg og skulle vurdere shadowline, men må si jeg liker litt kontrast på bilen, og jeg har jo noe mørkere bil. ser og bedre ut med litt tyskerstuk på rondellene så ved neste dekkskift blir det hakket smalere hjul på meg. Ellers må jeg si at jeg tror bilen blir skikkelig bra når du får M5 skjørter. blir mere komplett look da, sammen med den store fronten. er du noen gang oppe i kalde nord?
ingard Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Da var shadowline montert.. Bildene er dårlig, ISO var for høy.. Hafsmo: Jeg er bare student i Trondheim, så det er hjemtur snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå