Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ble flott :-) fin 5er du har :-D

Men jeg vil ha skjørter. Kanalene på e34 er ikke pene. :(

Hvis du har skjørter til meg med prislapp rundt 1500,- - 2000,- si i fra ;D

Skrevet

den var flott! ser du har vært litt rundtom på lade å tatt bilder, bor du rundt der? buran kanskje? har oxo fått ripe langs siden, er bare å rubbe ned der oxo, kjipt at folk er så misunnelige på oss som har BMW at de må ripe dem opp... stakkars, de kjører sikkert rundt i en sur golf og ønsker seg en bmw;) hvor i Nord er du fra?

Skrevet
den var flott! ser du har vært litt rundtom på lade å tatt bilder, bor du rundt der? buran kanskje? har oxo fått ripe langs siden, er bare å rubbe ned der oxo, kjipt at folk er så misunnelige på oss som har BMW at de må ripe dem opp... stakkars, de kjører sikkert rundt i en sur golf og ønsker seg en bmw;) hvor i Nord er du fra?

Jeg er fra Rognan (ja, tvserien), og bor i mellomveien :)

Om en uke er jeg ferdig med eksamen, så da blir det hjemtur. Da blir det forhåpentligvis mye jobbing = skjørter, nytt senkesett og div..

"Ballin on a budget", er det vel noe som heter :P

Skrevet

Kjempepen E34 du har, ingard! Fine planer har du også; M skjørter rundtom blir aldri feil ;)

Er bilen godt utstyrt fra fabrikk, eller er den en "budsjettutgave"?

Skrevet
Kjempepen E34 du har, ingard! Fine planer har du også; M skjørter rundtom blir aldri feil ;)

Er bilen godt utstyrt fra fabrikk, eller er den en "budsjettutgave"?

Det meste er budsjett her i gården for tida. Er i hvertfall el-vinduer og cruisecontr. Bilen er bare en hobby mens jeg studerer. Klarer meg ikke uten en BMW å pusle med.

Dog, når jeg er ferdig (les: min 3 år) blir det noe nyere. ;)

• 2 weeks later...
  • 10 months later...
Skrevet

Hehe, når du nå alt har fått tråden opp igjen, hvordan går de med tralla? Har den fått skjørter og ny senk?

Skrevet
Hehe, når du nå alt har fått tråden opp igjen, hvordan går de med tralla? Har den fått skjørter og ny senk?

Haha, skulle finne fram til prosjektråden min og legge et bilde der, men gikk visst rett vest :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...