SirTommy Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Noen som vet når antiskrens kom på e39? Jeg har en 99 mod, og den har ASC. Det er vel antispinn så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Heter det ikke ASC+T når en har antisladd&antispinn på disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Anti Skid Control + Tractioncontrol ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Etter det jeg har hørt så ble E39 levert med antisladd i Norge, men ikke standard i Tyskland på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirTommy Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 Aha Da regner jeg også med at DSC egentlig er det samme som ASC, bare en noe nyere utgave? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Nei. ASC alene er det vel relativt få som har. De fleste har vel asc+t, noe som er antispinn etter min mening. Virker kun på bakhjulene og forhindrer kun hjulspinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 ASC og ASC+T er kun antispinn, DSC er antiskrens i tillegg. Forskjellen mellom ASC og ASC+T er at ASC kun bremsar motoren, mens ASC+T i tillegg bremsar kvart bakhjul individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirTommy Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 Oi såpass ja! Da er jeg iaf glad for at ny-kjerra har DSC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Ja det var nå "første generasjon" antisladd+ antispinn, virket bare på motor og bakbremser. Ikke på alle hjul + motor som de nyere systemene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå