Gå til innhold

Det ble intet kjøp av M3 E46 denne gangen heller


morteym
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Krev flybilletten refundert av selger!

Makan til useriøs mann da... Hvis dattera hans er viktigere enn bil, burde han ikke drive bilfirma alene.. Jeg hadde snudd bare pga det at bilen ikke er klargjort for salg. At en bil som skal selges er vaska, polert og støvsugd inni er en selvfølge.

Spesielt på en M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt å shine den opp før du lar bilen gå, spurte jeg. Han sa ikke til den prisen; dette er helt "netto". Fikk jo først en pris på 590k på sms (den sto til 269k inkl moms), så ringte jeg og da hadde han regna på det og prisen var 594k. Ville ikke gå ned til 590k for denne bilen kom til å gå iløpet av mai uansett, men jeg ringte senere og spurte om jeg fikk den for 590k, og da var det greit.

Jeg har forklart at banken er i orden, forsikring er i orden osv.

Jeg skulle heller vært utpå riggen og jobba overtid istedetfor å dra å se på den bilen. Han som skulle være med meg og se på bilen tok seg også fri fra jobben, han skulle egentlig jobba to timer overtid den dagen.

Jeg fikk ihvertfall vært en tur hjemme og besøkt mor og kamerater (jeg er fra Fredrikstad, tre kvarter fra Askim).

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde

Det hadde vært litt artig om noen ringte og hørte hvor langt bilen har gått (om han sier 63.000 eller 65.000), og om det er en nesten 2004 mod (har litt betydning om bilen er 03-2003 eller 12-2003, han vet jo at folk vil ha den med engangsavgifta). Og hvis han sier 110% strøken, høre om bilen fremstår som ny innvendig, mtp setene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhh, vært eier av den i to år men ikke betalt engangsavgift?? Har han bare hatt den stående da eller? Om han virkelig har så mye penger som du sier Morteym så ser jeg ikke helt opplegget her..

Jeg synest det virker useriøst bare det å annonsere biler uten engangsavgift jeg. Hadde styrt unna bare av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har stått til 629k med bbs-felgene siden jeg begynte å se etter m3 tidlig i vinter, men kunne selges uten engangsavgift. Mulig han kjører med prøveskilt da. Nå har han kjøpt seg den nye m3n som han skulle sette kompressor i nå.

Har ikke noe hastverk med m3 jeg. Tror jeg drøyer litt, og selger den andre bilen først. Dukker det opp et veldig bra kjøp så kan jeg jo slå til, men nå er jeg litt lei hele m3-styret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var de bilen jeg trodde det var ja. Har ligget ute flere ganger den - lenge...

Husker den sto til salgs i Spydberg veldig lenge for en tid tilbake.

En ting; hvorfor har den ikke facelift bakluke og LED-lykter når det er en 03/04-modell?

Og at den mangler Xenon da... En milionbil MÅ ha Xenon spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ringt på denne selv, og selger sa da, at "80 av de bila (e46 m3) i norge, ruller rundt på prøveskilter!

Syns de m3'ene jeg har sett har hatt fine hvite skilter men;) hehe...

Uansett, på tlf ble jeg forespeilet en pris på 590k totalt, uten bbs-felger, ferdig registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare salgsannonsen ville fått meg til å styre unna denne; masse skrivefeil og ekstremt dårlig tegnsetting gir meg en følelsen av at dette er useriøst. En salgsannonse på en bil til +/- 600' lapper burde være oversiktlig, saklig og presentert på en god måte. Det samme burde for øvrig bilen også være.

Styr unna denne, ta tiden til hjelp og plutselig så ligger drømmebilen ute for salg :)

Du har ikke vurdert å importere..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det kunne vært aktuelt. Importerte den jeg har nå for fem år siden, men etter at den "nye" avgifta med co2 så har jeg bare tenkt at det er enklere å gjøre et godt kjøp her i Norge. Spesielt utenom bil-sesongen.

Har egentlig ikke noen oversikt over importpriser nå.

Planen var egentlig å finne en m3 til ca 530-550k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig useriøs annonse.

Stussa også litt på at det er jo ikke navigasjon i den engang! Mye viktig utstyr som ikke er med. Til den prisen, ville jeg nok funnet meg en annen med ALT utstyr. Er jo bra utvalg i Tyskland. Vet ikke hvordan det er å importere disse med tanke på CO2 avgift. Lønner det seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man først skal kjøpe en så dyr bil kan det vel lønne seg å hive på 50k og importere det perfekte eksemplar kontra å "ta til takke med" et kurrant et her til lands? Må jo føle man får igjen skikkelig bil for pengene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg skrev via finn.no følgende i går:

"Det var jeg som kom helt fra stavanger for å kjøpe bilen da du avlyste det pga du hadde en avtale med dattera di, så jeg tok fly hjem igjen siden du virka så useriøs.

Men synes nå du skal endre km-standen samt f.reg-dato til det som er korrekt, i annonsen."

Han har vært inne og redigert annonsen flere ganger, så dette er med vilje og viten for å ha "marginene" på sin side.

Svaret jeg fikk:

"jeg var ikke useriøs det er du som bare kjører rundt for og prøve biler mann må ha penger for og kjøpe bil se noe tydligvis ikke du har"

For en skrulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...