///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 jeg fikk igjen 454 kroner av gjensidige, fordi de hadde hatt mindre ulykker enn forventa, og gir da penger tilbake til sine kunder noen flere som fikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 419.- te meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Kan ikke se at jeg har fått igjen noe som helst jeg.. =( Sikker på at det ikke er ungdomstillegg du har fått igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 933,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 hva fanden skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Kan ikke se at jeg har fått igjen noe som helst jeg.. =( Sikker på at det ikke er ungdomstillegg du har fått igjen? Eg har ikkje ungdomstillegg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 571 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 835 KR hos meg. Er det kun Gjensidige som har dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Blei ganske overraska når jeg åpna brevet dems nå ja Fikk bare igjen 210,- jeg da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GL1 Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 985.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 537 kr her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 lol, å pøse ut penger til folk på den måten klarer de men å betale tilbake mine 7000kr de har skylda meg i 2 og en halv mnd klarer de ikke... Menmen, hyggelig for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 Kan ikke se at jeg har fått igjen noe som helst jeg.. =( Sikker på at det ikke er ungdomstillegg du har fått igjen? er bare 20, så tviler på det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 lol, å pøse ut penger til folk på den måten klarer de men å betale tilbake mine 7000kr de har skylda meg i 2 og en halv mnd klarer de ikke... Menmen, hyggelig for dere! oi da... hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 jeg fikk igjen 454 kroner av gjensidige, fordi de hadde hatt mindre ulykker enn forventa, og gir da penger tilbake til sine kunder noen flere som fikk? Hva er "mindre ulykker"? Har de (Gjensidige) noen definisjon på det? Er det slik at du får igjen penger hvert år, hvis du holder seg skadefri? Jeg regnet på det da jeg var 18år og kom til den slutning at jeg ville ha kastet ca 24 000kr i forsikringspenger rett ut av vinduet om jeg forsikret bilen på meg selv i 5 år (fram til jeg er 23år). Så da forsikret jeg den på fattern istedet. Håper for all del dere får tilbake en "betraktelig" sum hvis dere har kjørt skadefritt inntil dere er 23 år (Som er Gjensidiges øvre alder for "ungdom"?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå