Johnny Bravo Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 spent jeg også nå! vi får ta en titt i postkassa når jeg kommer hjem i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Åssen er detta da? Sjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Åssen er detta da? Sjekk? HAH.! Sjekk.??? Jeg fikk innbetalingsblankett.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Dreide seg om å få penger det her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Dreide seg om å få penger det her?? Ser ut som samtlige Gjensidige kunder untatt meg har fått penger, jeg har kun fått økt forsikringspremie..!! Du kan lese mer om utbetalingen her: http://www.gjensidige.no/deling/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 jeg må også betale litt mer, men så tok jeg en telefon, og plutselig ble det enda billigere hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 jeg må også betale litt mer, men så tok jeg en telefon, og plutselig ble det enda billigere hehe Heeeyy.... Hva sa du da.???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 har tatt det 18pluss kurset, som gir 25 prosent første året, og 12.5 andre året.. så sa jeg at det var voldsomt å de hadde økt... da sa ho... hmmm... vi setter deg opp på 25 i år også hehe.. oki sa jeg... så ble de ca samme sum som i fjor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 har tatt det 18pluss kurset, som gir 25 prosent første året, og 12.5 andre året.. så sa jeg at det var voldsomt å de hadde økt... da sa ho... hmmm... vi setter deg opp på 25 i år også hehe.. oki sa jeg... så ble de ca samme sum som i fjor... Så pass ja... Tror jeg er litt gammel, 31, til å ta noe 18pluss kurs, men skal ta en tlf likevel å se om ikke jeg får "prutet" litt....!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Er 24, og når jeg begynte på bilen betalte jeg 16 000 i forsikring.. Nå er det skilt på den igjen, og med ekstraforsikring på 85 000 så er jeg oppe i 10 200 kr.. Merkelig detta altså, at det ble billigere enda bilen er verdt mange 1000 mer.. Fikk igjen 130, og betalte 1752,- i stad:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 ja, typisk... men du slipper jo ungdomstilleg, og det har mye å si vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Hmmm, eg har ikkje fått noe hyggelig brev av gjensidige... Trenge penger eg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Jeg fikk 379,- tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 hvis du har fått, så betyr det jo at de har sendt ut på Karmøy og da... Ser mørkt ut for meg då... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Dama fikk igjen 612, jeg fikk 56kr..haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå