Hansh Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 har tatt det 18pluss kurset, som gir 25 prosent første året, og 12.5 andre året.. så sa jeg at det var voldsomt å de hadde økt... da sa ho... hmmm... vi setter deg opp på 25 i år også hehe.. oki sa jeg... så ble de ca samme sum som i fjor... Så pass ja... Tror jeg er litt gammel, 31, til å ta noe 18pluss kurs, men skal ta en tlf likevel å se om ikke jeg får "prutet" litt....!! Skader aldri å løfte på røret for å prute litt! Jeg gikk ned ca. 1000,- for noen mnd. siden fordi IF kom med et bedre tilbud, og jeg ringte og spurte hva Gjensidige kunne gjøre for å matche dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Oi oi, brev i postkassa i dag. Fikk igjen 478 kr ikke værst til å være under kriminell bilalder (les: 23 år). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 I dag fekk eg brev. Får igjen 200 og ett eller annet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Ikke værst detta gitt! 380 kr er da bedre enn ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Juuuhuuuuu... 590,- tilbake.!!! Men er fremdeles litt pissed for at forsikringen gikk opp.!! Men man får mange øl for 590,- kroner.. SKÅL.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 463,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Da var posten hentet og der lå det en bekreftelse på at jeg har til gode 723,- Hyggelig overraskelse, selv om jeg fikk vite det gjennom forumet før jeg åpnet posten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 927,- hurra.. blir en 3 liter med jelzin til helgen... Hmmm.. Røyker vel L&M også du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Høres ut som jeg må få fruen til å åpne posten min jeg også. Å da bør jeg få igjen noen kroner, hadde 25000 i forsikringer til gjensidige i fjord. Noen som vet hvordan det er med ungdomstillegget, hvordan man får det tilbake å hvor mye det var? 21. mai har jeg kjørt skadefritt i 5 år. Så dette får jeg tilbake da jeg er på sjøen å ikke kommer hjem før 27.mai Jeltzin er jo kjempe sprit forresten Drikker kun det blandet med iskaffe jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Jeg fikk igjen i underkant av 800,- så det er da penger det også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 400kr til dama, 110kr til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Fikk igjen 1178.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Jeg fikk igjen 493 mens min far fikk nesten 1800. Må si jeg er fornøyd med denne ordningen. Er ikke hver dag man får brev i posten som sier at man får penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Sa opp forsikringa i starten av mars jeg da! så da blei det vel tydeligvis ikke noe penger på meg! :\ ' Ungdomstillegget får man vel først ved 25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Sa opp forsikringa i starten av mars jeg da! så da blei det vel tydeligvis ikke noe penger på meg! :\ 'Ungdomstillegget får man vel først ved 25? det er vel 23? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå