Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
har tatt det 18pluss kurset, som gir 25 prosent første året, og 12.5 andre året.. så sa jeg at det var voldsomt å de hadde økt... da sa ho... hmmm... vi setter deg opp på 25 i år også ;-) hehe.. oki sa jeg... så ble de ca samme sum som i fjor... :-D

Så pass ja... Tror jeg er litt gammel, 31, til å ta noe 18pluss kurs, men skal ta en tlf likevel å se om ikke jeg får "prutet" litt....!!

Skader aldri å løfte på røret for å prute litt!

Jeg gikk ned ca. 1000,- for noen mnd. siden fordi IF kom med et bedre tilbud, og jeg ringte og spurte hva Gjensidige kunne gjøre for å matche dette. 8)

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Høres ut som jeg må få fruen til å åpne posten min jeg også.

Å da bør jeg få igjen noen kroner, hadde 25000 i forsikringer til gjensidige i fjord.

Noen som vet hvordan det er med ungdomstillegget, hvordan man får det tilbake å hvor mye det var?

21. mai har jeg kjørt skadefritt i 5 år.

Så dette får jeg tilbake da jeg er på sjøen å ikke kommer hjem før 27.mai

Jeltzin er jo kjempe sprit forresten :) Drikker kun det blandet med iskaffe jeg :D

Skrevet

Jeg fikk igjen 493 mens min far fikk nesten 1800. Må si jeg er fornøyd med denne ordningen. Er ikke hver dag man får brev i posten som sier at man får penger :D

Skrevet

Sa opp forsikringa i starten av mars jeg da! så da blei det vel tydeligvis ikke noe penger på meg! :\ '

Ungdomstillegget får man vel først ved 25?

Skrevet
Sa opp forsikringa i starten av mars jeg da! så da blei det vel tydeligvis ikke noe penger på meg! :\ '

Ungdomstillegget får man vel først ved 25?

det er vel 23?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...