Mr.Silver Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 fikk igjen 452 kr ell noe sånt... skuffet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Er det noen her som har sendt inn det de fikk beskjed om og gjøre, og faktisk har fått penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 ENDELIG, etter 3mnd med mas, telefoner, forvirring og banning så klarte dette møkkaselskapet å betale de 7000kr de skylda meg... Skal ikke rote meg borti gjensidige igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Er det noen her som har sendt inn det de fikk beskjed om og gjøre, og faktisk har fått penger? Har gjort det som jeg fikk beskjed om ja, på nett, den dagen jeg fikk brevet. Sto at det kunne ta 2-3 uker å få pengene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 ENDELIG, etter 3mnd med mas, telefoner, forvirring og banning så klarte dette møkkaselskapet å betale de 7000kr de skylda meg... Skal ikke rote meg borti gjensidige igjen Har hatt penger tilgode mange ganger, bestandig gått greit. Men de surra med adressen min etter jeg hadde flytta en gang. Er vel bare folk som jobber der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Noen som har fått pengene sine? Syntes det stod at de skulle komme senest innen to uker jeg.. Og det er vel imorgen for mitt tilfelle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Jeg har fått de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Noen som har fått pengene sine? Syntes det stod at de skulle komme senest innen to uker jeg.. Og det er vel imorgen for mitt tilfelle.. Jeg fikk pengene inn på konto i går jeg..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå