spruddel Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 HYSJ!! La de andre få prøve seg før det har gått 4 minutter Rediger innlegget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Joa, men nå ser det ikke ut som pågangen for å gjette er så veldig stor uansett. Dessuten var det jo bare et spørsmål. Muligens et litt ledende et, men likevel bare et spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Sant som du sier Men om ingen klarer det, så får vel du bare si svaret Jeg må stikke veldig snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 triumph? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Jeg vet ikke om spruddel er her eller ikke, men jeg tar meg friheten til å svare for ham. Bilen kommer verken fra Triumph eller Triumphs hjemland. I landet bilen kommer fra har de et forferdlig våpen kalt "sauerkraut". Hold deg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 NSU Wankel Spider, ca 1965 mener jeg huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Tjohei, det er faktisk en fyr bortenfor her som eier en slik for helgebruk. Den daglige transporten hans er en Ro80! Han går under navnet "Chuck Norris", eller i hvert fall burde ham gå undet det navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Ballong er kult. +1:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Noen som har en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerium Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Denne da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 her er en siden jeg hadde en til gode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Denne da..? aston martin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerium Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Nei, er nok ikke aston martin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Peugeot 907 konsept, jeg har nemlig en modellbil av bilen. På modellbilen har interiøret løsnet så det skramler mellom sidene i kupeen, akslingene er skjeve og dører og luker lukkes ikke skikkelig igjen - siste gang jeg tar imot en modellbil fra Burago. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerium Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 stemmer bra d ja Galro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå