fish Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Chevrolet Monte Carlo? Et av tidenens mest malplasserte modellnavn. F... Skulle akkurat til å svare Chevy Monte Carlo. Kjente den godt igjen, for broren til en jeg var forlover til for ca 15 år siden, han presterte å bytte inn en strøken 635 csi mot en sånn kjip Chevy Monte Carlo. Den eier jo ikke linjer idet hele tatt, hvertfall ikke sammenlignet mot 635 csi.
Galro Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Siden du tydeligvis har såpass god kjennskap til bilen, og jeg har ingen, kan du godt få legge ut neste oppgave. Om ikke annet så kan det kanskje hjelpe med å fjerne traumaet etter det bilvalget?
Fredrik Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Please... kan vi ikke bevege oss over dammen til Europa... amerikanske biler er jevnt over så utrolig kjedelige... la oss få litt action fra Mille Miglia eller noe i den duren...
|Andreas| Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Chevrolet Monte Carlo? Et av tidenens mest malplasserte modellnavn. Stemmer det
fish Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Shit, så jo ikke at bilfabrikatet stod på bildene. Vent litt, lager ny oppgave...
fish Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Her er en ny oppgave. Kan hende at den har vært oppe før. Edit; når jeg tenker meg om har jeg jo sett denne før, kan det ha vært i denne tråden?
fish Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Njet... Hintet dere får nå, er å lese innleggene på denne side.
Torbjørn H Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 la oss få litt action fra Mille Miglia eller noe i den duren... Am i right?
fish Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Fejjaji mijje mijgjia? Mistet gebisset??? Nei, ikke Ferrari.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå