Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Chevrolet Corair Convertible, kansje?

Engrish muligens?

:lol:

Ditt nye forslag er rett.

Hehe.. Har vært på jobb i 14 timer nå, så er litt tåkete for øyeblikket..

Gi meg noen minutter, så skal jeg finne en ny oppgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å si Fiat 600, men samtidig vet jeg at det blir litt for "lett". Sannsynligvis er det en Seat-produsert 600 eller en annen versjon produsert lokalt i et østblokk- eller u-land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å si Fiat 600, men samtidig vet jeg at det blir litt for "lett". Sannsynligvis er det en Seat-produsert 600 eller en annen versjon produsert lokalt i et østblokk- eller u-land.

Du er inne på noe der. Fortsett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å si Fiat 600, men samtidig vet jeg at det blir litt for "lett". Sannsynligvis er det en Seat-produsert 600 eller en annen versjon produsert lokalt i et østblokk- eller u-land.

Du er inne på noe der. Fortsett....

Fiat Polsky ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min har en Neckar Jagst, som er en lisensprodusert 600... Logoen ligner dog ikke, så... Men det finnes flere som lagde 600 vet jeg, men jeg kan ikke si jeg husker alt... Zastava, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde noen andre ta seg av det nå, ettersom lisensproduserte italienske konstruksjoner er ikke noe jeg er spesielt god på. Sannsynligvis er få andre det og, noe som kanskje kan være grunnen til at du nettopp valgte noe slikt til oppgave.

Jeg er ganske sikker på at fantes biler med "Neckar" i fronten. Er det en slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min har en Neckar Jagst, som er en lisensprodusert 600... Logoen ligner dog ikke, så... Men det finnes flere som lagde 600 vet jeg, men jeg kan ikke si jeg husker alt... Zastava, kanskje?

Det er gutten sin det. ;-) Riktig det ja, opp med ny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...