JTS77 Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Fant ikkje noe bedre navn på den så.. Gratulere den blir visst bare kalt eight wheeler ja
Leadfoot Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Den siste der er en Goggomobil hvertfall. Den lille røde minte om Nash, men tror ikke det er det...
Deep Dish Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Den siste der er en Goggomobil hvertfall. Den lille røde minte om Nash, men tror ikke det er det... Nei, er ikke en Nash.. Kan gi ett lite hint, bilen er laget i 1953...
ZhilleN Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Goggomobil er riktig! Folk er gode på biler her inne gitt..
EirikL Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Hva er dette? Litt maskert for ikke å gi den bort med en gang
BimmerKing Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Hva er dette? Litt maskert for ikke å gi den bort med en gang Dette er vel en (be)Talbot Solara?
Vanilla_ninja Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Såh... Hva har vi her, og hva var nyskapende på denne? LJ
Leadfoot Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Såh...Hva har vi her, og hva var nyskapende på denne? LJ Tucker Torpedo. Vet ikke helt hva du sikter til, men den hadde mange nyskapende teknologier. Bl.a. den midtstilte lykten som snudde seg etter hvor man kjørte, den vannkjølte aluminiums-motoren med bensininnsprøytning, setebelter, avansert understell med skivebremser, osv... Den røde kabrioleten plager meg fortsatt litt. Skal se hva jeg finner. Her er en ny utfordring i mellomtiden! Skiltet er et lite hint
Leadfoot Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Tar en litt vanskelig... Hva er dette.?? HAHA! Endelig fikk jeg den! Det er en 1953 Rovin D4. Ikke bare LITT vanskelig heller!
Leadfoot Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 ligna litt på en ombygd taunus eller noe Nei, den er faktisk ikke ombygd. Basert på deler fra en annen bilprodusent riktignok, og karosseriet er i fiberglass. Man kunne importere disse som uferdige kit-cars i visse land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå