Wacman Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Jeg tenker både peugeot og fiat,men finner fanken ikke ut av det.
Galro Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 For å hjelpe deg litt på vei, så kan jeg avsløre at bilen er basert på Fiat-mekanikk.
Fredrik Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 For å hjelpe deg litt på vei, så kan jeg avsløre at bilen er basert på Fiat-mekanikk. Det ser også ut som om Abarth har vært involvert.
Galro Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Moretti 2500ss coupe? Jepp. Om du føler deg eventyrlysten, så kanskje denne er fortsatt tilgjengelig. http://classiccarhunter.com/2009/01/ver ... 0ss-coupe/
Fredrik Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 For å hjelpe deg litt på vei, så kan jeg avsløre at bilen er basert på Fiat-mekanikk. Det ser også ut som om Abarth har vært involvert. Hmmm... på avstand og på et lett utydelig bilde var det ikke så veldig stor forskjell på Moretti og Abarth´s emblemer, men jeg var naturligvis helt på jordet...
Fredrik Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Denne da?Er faktisk levert sånn fra fabrikk. Hehehe... nå vet vi hvor BMW fikk inspirasjon til X6 fra...
Galro Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 For å hjelpe deg litt på vei, så kan jeg avsløre at bilen er basert på Fiat-mekanikk. Det ser også ut som om Abarth har vært involvert. Hmmm... på avstand og på et lett utydelig bilde var det ikke så veldig stor forskjell på Moretti og Abarth´s emblemer, men jeg var naturligvis helt på jordet... Nåja, jeg vet ikke om jeg vil si du var helt ute på jordet. Både Abarth og Moretti likte å baserer bilene sine på Fiats modeller og begge ble håndlagde i småe antall i et skur i Italia.
Just-turbodiesel Skrevet Juli 1, 2010 Skrevet Juli 1, 2010 den 4x4'n var jo heeeelt rå! mange drømmer jo om å få sånne dekk godkjent i vognkortet på sine 4x4. Spent på hva det er for slags bil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå