Concep Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Det er en Lloyd Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uvdøling Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Er det en Hillman Super Minx? Mener merke er Rootes Group... Er ihvertfall fra australia og på det tidspunktet.... er ikke Rootes Group og Hillman fra England a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Er en Lloyd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Den er da ikke australsk, men tysk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Nettopp!!! Tysk!!! Jo, når jeg først tenker meg om så er RG fra england. Men de ble bygget i australia av Rootes Australia eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Spruddel da! slemt å sende oss på villspor helt ned til Australia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Det er en Lloyd Arabella Takk for den Barca///M, lurt fælt her Hvor blir det a spruddell? Bare for bekreftelsen skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Det er ikke riktig nei. Hvertfall ikke det jeg har som svar Men enig at den likner veldig ja. Tror ikke bilen på bildet er helt original Gøy vi fikk litt liv i tråden igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Holden FB da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 I'm sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Den er jo 100% lik en Lloyd Arabella karroserimessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Synes den så mistenkelig lik ut jeg også. Jeg kan gi dere svaret, så kan noen andre finne på noe Borgward Isabella http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Googlet Borgward Isabella, men finner ingen som har samme karroseri som den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Tenkte denne kanskje var litt modifisert jeg, men ser ut som Barca hadde rett da Beklager at selgeren på mobile.de legger ut feil info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Da kommer vel Barca ut med ett nytt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå