Odd-M Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Søk på Lloyd så står det også Borgward. Mistenker at det blir som Vauxhall/Opel. Same shit, different name. Uansett, det var en hard nøtt.
spruddel Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Hehe, var ikke meningen at den skulle bli så vanskelig.. Tok egentlig bare et random ukjent bilmerke på mobile.de Men utrolig hvor flinke mange er
TheEspenK Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Bare moro, trenger fler sånne. Jeg er litt bilhistorisk opptatt og nå satte du meg fast Siden jeg å liker gamle biler så tar jeg øyeblikkelig opp tråden og legger ut denne. TIPS. Biler bygget på dette konseptet er det som kalles de første hybrid-bilene.
TheEspenK Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Hei igjen spruddel og dere andre. Ja hva skal jeg si: Ingen har feil. Bilen til spruddel er en 1960 Borgward Arabella. Bildene her er også av den mer hotte "de luxe" versonen Uten at jeg helt ser luksusen, takluka kanskje:D Greide ikke dy meg. "det tyste sus fra de tyske autobaner"
Poppy Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Bare moro, trenger fler sånne. Jeg er litt bilhistorisk opptatt og nå satte du meg fast Siden jeg å liker gamle biler så tar jeg øyeblikkelig opp tråden og legger ut denne. TIPS. Biler bygget på dette konseptet er det som kalles de første hybrid-bilene. Er nok ikke din tur å legge ut bilde Barca som skal det
BMW-Jens Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Selv om det ikke var TheEspenK`s tur til å legge ut ny bil, så er bilen han har postet en ISO Grifo.
TheEspenK Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Er nok ikke din tur å legge ut bilde Barca som skal det SORRY alle, jeg viste ærlig ikke det var rekkefølge elv om det ikke var TheEspenK`s tur til å legge ut ny bil, så er bilen han har postet en ISO Grifo Ja se det Jeg er litt imponert, det er trossalt ikke hverdags-bilen Men Ja: Iso Grifo "Rivolta" serie 1!!!! Jeg sender en kake i posten
BMW-Jens Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Mens vi venter på Braca, legger jeg ut en ny nøtt.
BMW-Jens Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Stemmer, en 1954 Kaiser Darrin Convertible.
staM Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Da legger jeg ut en ny en og fortsetter rekken, siden han andre har misset flere ganger nå. Hva heter denne bilen?
Eksos Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Siden jeg er en selvsikker person, og er temmelig sikker på at jeg hadde riktig, slenger jeg ut neste
staM Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Jada, riktig det. Spyker C8 Spyder for å være helt nøyaktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå