staM Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Nå må du bare si det snart. Før jeg blir så forbannet at jeg dreper en familie med små, søte, nyfødte og uskyldige kattunger!
TheEspenK Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Nice Hva med den? [ Bilde ] Kan det være en Rover? Tipper utfra felgene men ligner de ikke på "Rolyte" Eller "Rostyle" eller hva f... de heter
ls44mm Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Nå må du bare si det snart. Før jeg blir så forbannet at jeg dreper en familie med små, søte, nyfødte og uskyldige kattunger! Er jo ikke noe morsomt å si det da, folk må jo engasjere seg. Er GARANTERT noen her inne som vet hvilken bil det er. Og jeg er hundemenneske forresten Nice Hva med den? [ Bilde ] Kan det være en Rover? Tipper utfra felgene men ligner de ikke på "Rolyte" Eller "Rostyle" eller hva f... de heter Nei, er ikke det heller. *HINT #3* Deler platform/chassis med Triumph GT6.
Julian Sommer Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Fairtorp tx? Edit: Hvis jeg sier Fairthorpe tx-s så vet jeg at jeg har rett, så jeg bare setter i gang med nytt bilde Denne burde være lettere
ls44mm Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Fairtorp tx? Edit: Hvis jeg sier Fairthorpe tx-s så vet jeg at jeg har rett, så jeg bare setter i gang med nytt bilde Denne burde være lettere [ Bilde ] Korrekt!!!
Julian Sommer Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Jeg vet det, men skal la noen andre prøve seg først
TheEspenK Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Er det Excalibur, denne håpløse retro-modellen som kom slutten av 70...? rundt der. Håper jeg har rett, jeg har en knallbra på lager Og jeg er hundemenneske forresten +1
Julian Sommer Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Nei, det er en Nestor Baron TheEspenK kan ta neste bilde
TheEspenK Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Nei, det er en Nestor Baron TheEspenK kan ta neste bilde HM, koselig overaskels, takker for den...... Bygget i 1eksemplar som vistnok befinner seg i Sverige 2sylindret 19hk. Mulig den har vært ute før men jeg ble litt entusiastisk, jeg viste ikke om den
TheEspenK Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 En BMW 501 kryssa med noe annet rart ! Du er et stykke på vei På Frankfurtmessen 1951 ble BMW 501 vist for første gang. Bilen på bilde skulle også vært med men ble droppet da BMW synes det holdt med 1 småbil. Et hint: 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå