Jay-O Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Her er veteranen min (den røde) og far sin (den sorte) Hva biler er det? (Det er hint på bildene)
Galro Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Faren din eier en Lotus Elan 2+2. Din er jeg noe mer usikker på, men kan det være en gilbern?
Jay-O Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Haha, riktig på Elanen... Min er en Ginetta G15 Sjekka du reg nr? Ikke mange som vet at det er en Lotus engang!
Galro Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Jeg som hadde tenkt til å foreslå en Bond eller noe rare greier basert på Jensen Healey. Flotte biler. Siden jeg halvveis greide oppgaven, legger jeg ut en ny en. Forresten: Nei, jeg sjekket ikke registreringsnummeret.
Jay-O Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 En italiener? Har noe på tuppen av tunga...men er ikke sikker - veldig karakteristiske lykter...
Galro Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Det er en italiener med hjerte av ... Ja, så får du ikke vite mer. Italia er uansett dens hjemland.
Galro Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 På en måte er du inne på noe, samtidig er du ute å kjøre (med engelsk sportsbil tydeligvis). I motsettning til det meste De Tomaso, sitter motoren framme i denne. Ingen Ferrari. Designeren bak bilen ville nok ha blitt mektig irritert over å høre bilens sin omtalt som en Ferrari.
Jay-O Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Hehe, det ville han nok - men jeg klarer den ikke... Er fast bestemt på en De Tomaso eller Ghia... men bare pga grillen og lyktene....
Galro Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 "Selskapet" bak bilen produserte først biler som Bmw senere ble kjent for å lage. Hvilke biler er det Bmw har produsert med italiensk stamtre?
aloebiz.net Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Den burde da ikke være så vanskelig? Bilen introduserte et design-element som merket fortsatt bruker den dag i dag. Hofmeister Knick BMW 3200 CS Hva slags bil er dette?? Er fortsatt ingen som har rett på min!! Men ser ut som dere har gitt opp og gått videre så da får jeg avsløre at det er en Toyota Avalon.. Nærmere bestemt en 1995 modell...
JoeNasty Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Nja,Lamborghini var vel med på M1 hvis ikke jeg tar helt feil??
Galro Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Lamborghini skulle vel produsere m1, det mener jeg stemmer. Husk på at bilen bmw senere ble kjent for å lage, ble lagd før bilen som oppgaven dreier seg om. Lamborghini er det forresten ikke. Mange kalte nok bmw-modellen for bobla, til tross for at det ikke var en boble slik vi kjenner den fra Norge:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå