Galro Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Siden det ikke er så veldig mye som skiller de forskjellige modellene (typisk chrom-striper, annet interiør og/eller annen motor), får jeg vel bare gjette. Første Continental har vel likt design?
JoeNasty Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Vi sier den er godkjent.Enige om at de bilene er greit like. Er en Lincoln Continental Sunshine 1939
Galro Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Ja, ok. Da går vi over på noe helt annet. Merk: Bilen kom aldri helt i serie-produksjon.
Galro Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Siden oppgaven tydeligvis ikke slo helt an, kan jeg gi følgende hint: Bilen har blitt beskrevet som det representative landets siste forsøk på å lage en firedørs luksusbil. Den bærer et jentenavn som er relativt populært både i Norge og resten av Europa. Det ble kun produsert åtte eksemplarer (pluss en del prototyper) før prosjektet gikk konkurs. Som med mye annet, brukte man en amerikansk motor som drivverk.
Galro Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Nei, bilen er ikke amerikansk. Motoren er det. Dessuten har amerika lagd flere "luksusbiler" siden. Cadillac eksisterer jo den dag i dag. Europeisk.
Galro Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Nei, den er jo japansk. Dessuten er vel 240 (finnes det flere enn 240z kanskje?) en sportsbil og masseprodusert?
Galro Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Joa, muligens. Men jeg ville ikke vært den jenta med navnet Datsun eller 240z.
JoeNasty Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Denne var ikke lett...Hmm...Må jo være ett land som så å si ikke lager biler lenger i Europa...Portugal?Spania?Seat?Har egentlig ikke peiling på denne nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå