Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor finner du alt dette fra!?! :?

Amc Gremlin er kjent blant de som bryr seg om klassiske dritt-biler. Lewis Jeans og Amc gikk sammen i kampanje for å selge flere av dem, noe som skapte tidenes latterligste "special edition". Dette er amerikansk motor- og markedsførings-historie på sitt beste! Grunnen til at jeg at tenkte meg det var en Lewis Edition var pg.a. hva som ser ut som en myk puta over baklysene (bilene fikk buksestoff plassert rundt omkring) og at den er hvit og blå, noe som mange (om ikke alle) av dem var.

:D

3204384759_9dd032bf2c_o.jpg

3205149054_f7634e6c48_o.jpg

(Hint: Bilmerket kommer fra et land med nesten ikke-eksisterende bilproduksjon.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancia kommer da fra et land med "god" bilproduksjon. Jeg ser at jeg kanskje skulle ha presisert det bedre, men bilen kommer fra et land som verken har eller har hatt mye bilproduksjon. Jensen er derfor også feil

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk et relativt kjent bilmerke, selv om det aldri produserte mange bilene. Om man skal ta berømthet fordelt på antall produserte biler, vil nok selskapet ligge høyt oppe.

Som med mange av bilene jeg har lagt ut før, er drivverket hentet fra Amerika. Ikke en gang designet stod selskapet bak bilen for.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...