325icab_88 Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Amc Gremlin. Ser til og med ut til å være en Lewis Jeans Edition! Så lett var den ja Riktig!
JonasD Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Amc Gremlin. Ser til og med ut til å være en Lewis Jeans Edition! Hvor finner du alt dette fra!?!
Galro Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Hvor finner du alt dette fra!?! Amc Gremlin er kjent blant de som bryr seg om klassiske dritt-biler. Lewis Jeans og Amc gikk sammen i kampanje for å selge flere av dem, noe som skapte tidenes latterligste "special edition". Dette er amerikansk motor- og markedsførings-historie på sitt beste! Grunnen til at jeg at tenkte meg det var en Lewis Edition var pg.a. hva som ser ut som en myk puta over baklysene (bilene fikk buksestoff plassert rundt omkring) og at den er hvit og blå, noe som mange (om ikke alle) av dem var. (Hint: Bilmerket kommer fra et land med nesten ikke-eksisterende bilproduksjon.)
jørn_318i Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 lancia er et som kommer opp hos meg men det er sikkert galt
Galro Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Lancia kommer da fra et land med "god" bilproduksjon. Jeg ser at jeg kanskje skulle ha presisert det bedre, men bilen kommer fra et land som verken har eller har hatt mye bilproduksjon. Jensen er derfor også feil
BimmerKing Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 VET jeg har sett den bilen på nettet, men greier seff ikke å finne den igjen... Fullstendig jernteppe
Galro Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Det er faktisk et relativt kjent bilmerke, selv om det aldri produserte mange bilene. Om man skal ta berømthet fordelt på antall produserte biler, vil nok selskapet ligge høyt oppe. Som med mange av bilene jeg har lagt ut før, er drivverket hentet fra Amerika. Ikke en gang designet stod selskapet bak bilen for.
Fredrik Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Jeg tror bilen er en eller annen Monteverdi fra Sveits... eller er jeg helt på jordet nå ?...
Galro Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Tja, ville jo gjerne hatt litt mer enn det. Men du er fortsatt godt innpå veien.
Fredrik Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Tja, ville jo gjerne hatt litt mer enn det. Men du er fortsatt godt innpå veien. OK... det er kanskje en High Speed 375 S med et karosseri fra Frua ?
Galro Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Jepp, det holder. Om jeg skal være pinlig nøyaktig er det en serie 1, men det betyr ikke all verden. Din tur.
Fredrik Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Hva er dette... og hva er spesielt med historien vedr. denne bilen ?
Galro Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Jeg tipper det har noe med en viss nasjons "hemmelig våpen" å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå