Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Egentlig bare Gaylord, men riktig, riktig. Visste du det? Isåfall, hvilke fotballkamper går du på?

:P

Du gav vel noen gode spor når du la ut oppgaven.:)

"Gaylord Gladiators" hadde vært et fint navn på en supporter-klubb, synes du ikke?:P

Et par små minutter, så skal jeg ha en ny oppgave klar.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, mulig det, men jeg må innrømme at fotball ikke er det første jeg tenker på når jeg hører navnet. Jeg må også innrømme at jeg lurte på hva du tenkte på når du spørte om man kunne kalle et tapende lag for det.

Venter i spenning.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, mulig det, men jeg må innrømme at fotball ikke er det første jeg tenker på når jeg hører navnet. Jeg må også innrømme at jeg lurte på hva du tenkte på når du spørte om man kunne kalle et tapende lag for det.

Vel, vi er forskjellige - du tenkte Vatikanet, jeg tenkte fotball.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenkte jeg at jeg ville lodde interessen for en litt nyere bil.

Denne en nok ikke så vanskelig.:)

Under finner du et litt klønete redigert bilde: Jeg vil vite merke og modell på bilen - samt hva bilmerket kanskje er mest kjent for.;)

(De lyse bokstavene på den blå bakgrunnen er ikke relevant for svaret.)

w1oaumr0c20f981yih6j.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syne biler ligner på en blanding av Ford Focus cc, Renault Megange cab (cc her og?) og Opel Astra cab (muliens cc enda en gang!), men ingen stemmer helt. Derfor tipper jeg vi befinner oss i Kina-land. Kan Geely eller Cherry virke fornuftig? Eller BYD?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at jeg fant ut hvilken bil det dreier seg om nå, men siden jeg ikke har peiling på hva den er mest kjent for,

Egentlig ikke hva bilen er mest kjent for - men hva bilmerket vekker endel oppmerksomhet for...

Jeg tror også at Galro vet dét svaret - han er bare ikke klar over at han vet det ennå.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...