Galro Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Bilen hadde forresten jubileum i fjor. 50 år siden den ble lansert. Den er et sjarmerende alternativ til Fiat 500 og Ww boble, men noen andre kan gjette videre.
fish Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Bilen hadde forresten jubileum i fjor. 50 år siden den ble lansert. Den er et sjarmerende alternativ til Fiat 500 og Ww boble, men noen andre kan gjette videre. Tar du den videre for meg Galro? Jeg går "offline" nå, må ut å handle noe verktøy før jeg skal på jobb.
Galro Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Ja, ok. Du må starte i en pc-/telefon-jobb. Det ser ikke ut som om det er så mye "å ta videre" akkurat, for det er jo ikke flust med svar her.
fish Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Ja, ok. Du må starte i en pc-/telefon-jobb. Det ser ikke ut som om det er så mye "å ta videre" akkurat, for det er jo ikke flust med svar her. Takker... Går online når jeg kommer på jobb. . Legger ut ett hint. Bilmerket selges ny i Norge i dag. Kjent i fargen blå.
Galro Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Ja, det er nok ganske sikkert riktig. Bilen fantes også i van- og lastebil-utformelse: I Amerika var Subaru 360 importert av Malcolm Bricklin (skaperen av Bricklin sv1). Her reklamen som skulle vekke kjøpelysten hos amerikanerne:
316 Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Siden det er riktig, legger jeg ut noe du kan bryne deg på Galro. Dette er en eldre conceptbil, med blant annet elektrisk justerbare fjører bak.
Galro Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Da må jeg vel nesten svare. Konseptet er en Vauxhall Srv (ja, jeg søkte ). Noe mer enn det vet jeg ikke, så fortell om du gjør.
316 Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Vet nok ikke mer enn du allerede har funnet ut med å søke Men fattern har jo en del gamle bilblader liggende rundt omkring. Det var der jeg fant bilen for første gang. Veldig merkelig concept!
Galro Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 '70-tallet var en heftig konsept-periode. Dome Zero og Vector w8 er kanskje de mest kjente av koseptene: Noen andre kan legge ut en ny oppgave om de ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå