Galro Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Er det en mustang? Bilen jeg viste som et eksempel på en annen modell de har lagd, er en Mustang-basert stasjonsvogn. Der har du riktig, men oppgavebilen er en annen. Den er ikke tegnet eller bygd av Pininfarina. Det er flere som har drevet med stasjonsvognutgaver av eldre biler, blant annet Lynx Engineering. Det går faktisk en Lynx Eventer (stasjonsvogn bassert på jaguar Xjs) i Oslo Vest i sommermånedene. Slik ser den ut, men i blå: Ifølge denne linken kan det tyde på at det er minst to stykker Lynx Eventer i Norge: http://www.stationwagon.com/gallery/19x ... enter.html
Galro Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Jeg tipper Der Barockengel vet navnet på bilen. Det er nok ingen likbil.
mrbatnes Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Jeg tipper Der Barockengel vet navnet på bilen. Det er nok ingen likbil. sett den bilen mange ganger før har navnet på tungen men kommer faen ikke på det iso grifo?
Galro Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Du kommer for seint til gjettingen av Iso Grifo (se ti sider eller lignende bak i tråden). Ingen Iso. Motoren er av typen Ford 429. Bilen debuterte på "New York Auto Show" i 1969.
Der Barockengel Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Jeg tipper Der Barockengel vet navnet på bilen. Det er nok ingen likbil. Men likevel ganske stor - 520 cm lang, 190cm bred - og 127 cm høy.
Galro Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Ingen Sterling, dessuten tilhørte vel ikke Sterling opprinnelig Italia?
Galro Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Ingen som har noen forslag? Jeg greide å søke meg frem til bilen kun ved hjelp av de hintene jeg har gitt til nå, og brukte faktisk bare ett av dem.
Galro Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Det ser ikke ut som om noen kommer til å gjette hva det er uansett hvor mange hint jeg gir. Derfor gir jeg bort svaret, så kan heller noen legge ut en oppgave etter eget ønske. Bilen er en intermeccanica Murena.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå