Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

For Hot Wheels' 35-årsdag markering ble det bygget en full size ny utgave av denne bilen. Bygget på en Cadillac.

Byggingen av full size utgaven av denne "toeren" har gått på Discovery Channel og ser forøvrig slik ut:

svea06vyb988ooon2sv5.jpg

Donor bilen var en moderne Cadillac DeVille. Mener Chip Foose var med å bygge denne bilen, som er "etterkommeren" til bilen jeg er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For Hot Wheels' 35-årsdag markering ble det bygget en full size ny utgave av denne bilen. Bygget på en Cadillac.

Byggingen av full size utgaven av denne "toeren" har gått på Discovery Channel og ser forøvrig slik ut:

svea06vyb988ooon2sv5.jpg

Donor bilen var en moderne Cadillac DeVille. Mener Chip Foose var med å bygge denne bilen, som er "etterkommeren" til bilen jeg er ute etter.

Deora....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For Hot Wheels' 35-årsdag markering ble det bygget en full size ny utgave av denne bilen. Bygget på en Cadillac.

Byggingen av full size utgaven av denne "toeren" har gått på Discovery Channel og ser forøvrig slik ut:

http://images.bimmers.no/files/svea06vyb988ooon2sv5.jpg

Donor bilen var en moderne Cadillac DeVille. Mener Chip Foose var med å bygge denne bilen, som er "etterkommeren" til bilen jeg er ute etter.

Deora....

Får godkjenne den da! Bilen over er en Deora II, mens den conceptbilen fra 67 er en Dodge Deora 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan nok helt sikker legge ut en ny oppgave. I midlertid lurer jeg fortsatt på hva du mente med spørsmålet ditt i forrige post.

:)

Tja.. Var vel en blanding av å svare/konstantere oppgaven og spørre om det var riktig. Går det ann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...