|Andreas| Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Bilen kom i "Hot Wheel" utgave. For Hot Wheels' 35-årsdag markering ble det bygget en full size ny utgave av denne bilen. Bygget på en Cadillac.
|Andreas| Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 For Hot Wheels' 35-årsdag markering ble det bygget en full size ny utgave av denne bilen. Bygget på en Cadillac. Byggingen av full size utgaven av denne "toeren" har gått på Discovery Channel og ser forøvrig slik ut: Donor bilen var en moderne Cadillac DeVille. Mener Chip Foose var med å bygge denne bilen, som er "etterkommeren" til bilen jeg er ute etter.
xcuze Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 For Hot Wheels' 35-årsdag markering ble det bygget en full size ny utgave av denne bilen. Bygget på en Cadillac. Byggingen av full size utgaven av denne "toeren" har gått på Discovery Channel og ser forøvrig slik ut: Donor bilen var en moderne Cadillac DeVille. Mener Chip Foose var med å bygge denne bilen, som er "etterkommeren" til bilen jeg er ute etter. Deora....
|Andreas| Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 For Hot Wheels' 35-årsdag markering ble det bygget en full size ny utgave av denne bilen. Bygget på en Cadillac. Byggingen av full size utgaven av denne "toeren" har gått på Discovery Channel og ser forøvrig slik ut: http://images.bimmers.no/files/svea06vyb988ooon2sv5.jpg Donor bilen var en moderne Cadillac DeVille. Mener Chip Foose var med å bygge denne bilen, som er "etterkommeren" til bilen jeg er ute etter. Deora.... Får godkjenne den da! Bilen over er en Deora II, mens den conceptbilen fra 67 er en Dodge Deora
Galro Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Er vel en gammel Kaiser Manhatten fra starten av femtitallet.
Der Barockengel Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Ble litt forvirret av flere biler samtidig nå, men tar sjansen på å bumpe denne.
fish Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Skyline produsert av Prince Moto Company of Japan. Senere slått sammen med Nissan, som da brukte "skyline" videre?
Galro Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Senere slått sammen med Nissan, som da brukte "skyline" videre? Ja, det gjorde de da.
Galro Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Ja, du kan nok helt sikker legge ut en ny oppgave. I midlertid lurer jeg fortsatt på hva du mente med spørsmålet ditt i forrige post.
fish Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Ja, du kan nok helt sikker legge ut en ny oppgave. I midlertid lurer jeg fortsatt på hva du mente med spørsmålet ditt i forrige post. Tja.. Var vel en blanding av å svare/konstantere oppgaven og spørre om det var riktig. Går det ann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå