Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, du kan nok helt sikker legge ut en ny oppgave. I midlertid lurer jeg fortsatt på hva du mente med spørsmålet ditt i forrige post.

:)

Tja.. Var vel en blanding av å svare/konstantere oppgaven og spørre om det var riktig. Går det ann?

Siden du alt har gjort det, gjør det vel det.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du greide jo det i hvert fall. :P

For øvrig mener jeg at Skyline-navnet ble brukt av Nissan videre på prestisje-modellene til Datsun, deriblant kupeen som har fått en stor tilhengerskare rundt omkring i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel en særing, eller californier som er det riktige navnet på dem?

Firmaet er etablert i California. Men designeren er fra skandinavia. De har en annen design ute på markedet, som har vært produsert i ett par tre år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel fra danmark og har blitt kreditert med design som Bmw z8 og Aston Martin Vantage. Jeg har også sett enkelte kalle han for tidenes beste designer før jeg har konstantert at de må være gærne. I disse sene timer er det Martin Fisker jeg forestiller meg han heter, men jeg er samtidig nesten sikker på at han ikke heter det. Det er nok suget etter noe sånt som preger meg:

Martin%27s+Scotch+Whisky+Ad+1960.jpg

(Egentlig ikke så sugen på den, men det passet godt inn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel fra danmark og har blitt kreditert med design som Bmw z8 og Aston Martin Vantage. Jeg har også sett enkelte kalle han for tidenes beste designer før jeg har konstantert at de må være gærne. Martin Fisker er det jeg mener han heter i disse sene timer, men jeg er samtidig nesten sikker på at han ikke heter det.

Det er nok suget etter noe sånt som preger meg:

Martin%27s+Scotch+Whisky+Ad+1960.jpg

:P

Du skal få for den. Men du må google litt mere, for han heter Henrik til fornavn. Og det stemmer at han står bak Z8 og AMV, ser det nesten på grillen på denne Fisker Karma'en. Han har jo begynnt med nyrer og jobbet seg utover med AM design. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...