bmwm535i Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 kan det være en caddilac fra 70 -80 tallet?????
Christian Nyegaard Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Ser litt ut som en ZIL av noe slag ja?
rolfi Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 nei, dessverre. Er nok ingen av delene Men bmwm535i er nermest
Fredrik Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Kan den være australsk... en Holden eller noe i den duren ?...
rolfi Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Den ble solgt via Holdenforhandlere i Australia ja, men bilen heter ikke Holden.
Galro Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Det var riktig svar på oppgaven jeg la ut, men jeg har dessverre ikke fått svart på den siden jeg har store problemer med dataen for tiden. Nå ser det ut til at tråden gikk videre uansett, så så stort tap var det vel ikke. El Tiburon ble avert gjennom tidskriftet "Mechanix Illustrated" som et sett man kunne kjøpe. Bilen jeg la ut var basert på Porsche 356-komponenter og er den eneste som er det. Her er en artikkel om den fra "Kit Car". For de fleste er nok bilen ukjent, men den er likevel såpass kjent at bilblader elsker å kjøre saker på'n. I fjor tok "Classic & Sports Car" og gjorde nettopp dette. Neste oppgave er vel Statesman?
Christian Nyegaard Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Statesman ja... caprice "blod" i den Men er vel ikke helt samme bilen nei Var småtricky den der
rolfi Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Da var det din tur igjen Galro Er en 80-84 (WB) Statesman Caprice (eller Deville, er ikke 100% sikker da det ikke er mye som skiller de)
fish Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Virker som om at Galro fremdeles sliter med nettet. Tar en for han jeg da, en formiddags-bilde-quiz. Hvem produserer disse bilene, og evt. modellbenevnelsene?
Leadfoot Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Mitsuoka ja, øverste er Galue, nederste er Orochi. Begge ble testet av Top Gear i sesong 12. Voldsomt stygge biler, men Orochi ser tøff ut. Men den har en Toyota V6
Galro Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Siden jeg hadde rett på oppgaven før Fish la ut, legger jeg ut en ny bil nå:
Galro Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Tatt i betrakning den noe labre aktiviteten i tråden, gjetter jeg meg frem til at det er behov for noen hint. Bilen er en såkalt hybrid, selv om det ikke er i miljøets navn den er det. Europeisk design og amerikansk motorteknologi er nøkkelord her. Motoren er hentet fra samme selskap som motoren i Monteverdig 375 (sett før i tråden faktisk) og Facel Vega er fra. Navnet på selskapet som står bak designet vekker nok mange våte blikk hos de av oss som liker det luftkjølt og plasserert bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå