Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Det var riktig svar på oppgaven jeg la ut, men jeg har dessverre ikke fått svart på den siden jeg har store problemer med dataen for tiden. Nå ser det ut til at tråden gikk videre uansett, så så stort tap var det vel ikke.

El Tiburon ble avert gjennom tidskriftet "Mechanix Illustrated" som et sett man kunne kjøpe. Bilen jeg la ut var basert på Porsche 356-komponenter og er den eneste som er det. Her er en artikkel om den fra "Kit Car". For de fleste er nok bilen ukjent, men den er likevel såpass kjent at bilblader elsker å kjøre saker på'n. I fjor tok "Classic & Sports Car" og gjorde nettopp dette.

Neste oppgave er vel Statesman?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt i betrakning den noe labre aktiviteten i tråden, gjetter jeg meg frem til at det er behov for noen hint.

Bilen er en såkalt hybrid, selv om det ikke er i miljøets navn den er det. Europeisk design og amerikansk motorteknologi er nøkkelord her.

Motoren er hentet fra samme selskap som motoren i Monteverdig 375 (sett før i tråden faktisk) og Facel Vega er fra.

Navnet på selskapet som står bak designet vekker nok mange våte blikk hos de av oss som liker det luftkjølt og plasserert bak.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...