Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er denne rumpa inne på noe hva gjelder merket?

peugeot_206_thumb%5B1%5D.jpg

:lol:

Åssen får jeg fjernet "Galro-filteret" på pc'n? Får jo ikke sett bildene pga dette filteret. :?

Skrevet

Se der ja, det som var ment som en ironi på Galro's bekostning, endte med at jeg dreit meg ut. Haha... Vel, lærte noe nytt da. ;)

Skrevet

Skal vi gjette på bilen jeg la ut, eller skal vi fortsette å gjette på hvorfor Fish ikke får se rumpebilder?

:)

Skrevet
fv_ex.jpg

Denne var vanskelig... først tenker man amerikansk, men damen på bildet gjør at man heller begynner å tenke italiensk/fransk. Italiensk er det ikke... så da bør den være fransk... Facel Vega Excellence.

Skrevet

... Og da tenker man at den plutselig ikke var så vanskelig likevel. Selvfølgelig rett og det uten snakk om rumper, jeg er imponert!

:D

Skrevet

Både Z-en ved forskjermen og vindusrutene bak lyser Zagato, men modellen i seg selv hadde jeg ikke kjennskap til. Måten fronten er designet finner vi igjen i Zagatos moderne versjon av Maserati Grand Turismo, så det er da kanskje ikke så pussig at bilen viser seg å være en 1957 Maserati 450S Costin Zagato kupé.

1957_Maserati_450SCostinZagatoCoupe3.jpg

:wink:

Skrevet

Hmmm... jeg burde kanskje understreke at det er de litt eldre Zagatodesignene som er interessante... :roll:

Aston Martin DB4 GT Zagato

c00ayh5sximby8p7slrl.jpg

Skrevet

Den nye oppgavebilen er ikke et Zagato-design, men jeg er enig i at designteknikkene kler bedre eldre biler. Min favoritt (som sagt flere ganger før i tråden) er Ferrari 250 gt Zagato. Bilen er en av få Ferrarier jeg virkelig kunne tenkt meg.

Nå liker jeg bilen jeg la ut nå og, men designet er nok ikke like tidløst og elegant som mye av det som kom ut fra italienske designhus.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...