S.Arnesen Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 tenkte meg en tur opp på rudskogen i morgen. trackday fra 17.00 til 21.00.... noen flere som skal opp en tur?
SteffenM2 Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Riktig nok oppmøte 15.30 for de som skal kjøre og slikt. jeg skal ta bilder, så jeg ble bedt møte 15.30 iallefall. Men jeg kommer! Kommer til og fly rundt i gul vest, med kamera. Jeg biter ikke, så bare kom og hils!
hagenisse Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Gnah. Har lyst, men det strekker ikke helt til pengemessig denne gangen.
FTE Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Hmmm. Kanskje jeg setter meg på plast-raketten og kommer nedover? Lenge siden jeg har vært på Skogen nå
toomas Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 må jeg dukke opp 1530 for og få lov til og piske cupe en noen runder? jobber jo til 16
SteffenM2 Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 må jeg dukke opp 1530 for og få lov til og piske cupe en noen runder? jobber jo til 16 tror da det skal gå fint.
Sevenord Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Satser på å komme å se ivertfall! Om noen har plass til passasjer under banekjøringa (og ekstra hjelm) så sier jeg ikke nei takk til en runde rundt banen heller
toomas Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 må jeg dukke opp 1530 for og få lov til og piske cupe en noen runder? jobber jo til 16 tror da det skal gå fint. det er bra.. da tar jeg meg vel en tur hvis jeg rekker.. må få montert nye blackdiamond skivene og klossene jeg har liggende her først og.. hva koster det foresten
toomas Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Satser på å komme å se ivertfall! Om noen har plass til passasjer under banekjøringa (og ekstra hjelm) så sier jeg ikke nei takk til en runde rundt banen heller mulig jeg stikker utover aleine så da er det kansje en plass i cupe en 2,9 hamann
Sevenord Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Oh! Om jeg ser deg skal jeg skrike ut Noe spesielt jeg kan se etter for å kjenne igjen bilen? Mer info finner dere vist her: http://www.bilforumet.no/happenings/191 ... 9-mai.html
ehrnst Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 steffen: hvem styrer med fotografene for tiden? bilen min er ikke ferdig så jeg vil gjerne stille opp med cam
S.Arnesen Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 rekker ikke førermøtene selv heller, men det blir en tur opp for å ta en titt ihvertfall... Bare å ta kontakt om noen ser coupe'n kommer rullende.. Bare moro å møte folket fra det "lokale" Bimmers miljø hehe
toomas Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Oh! Om jeg ser deg skal jeg skrike ut Noe spesielt jeg kan se etter for å kjenne igjen bilen?Mer info finner dere vist her: http://www.bilforumet.no/happenings/191 ... 9-mai.html mørk blå metallic cupe med m6 felger er det ingen passasjer på så er det bare og skrike ut som på avataren
SteffenM2 Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 steffen: hvem styrer med fotografene for tiden? bilen min er ikke ferdig så jeg vil gjerne stille opp med cam Dette varierer veldig fra treff til treff. Men er bare og snakke med ansvarlige, helst de som leier banen. De som har ansvaret, de forteller deg hvor du kan stå og slikt. De fleste treff krever at du jobber for noen, og at bildene blir pubelisert. Jeg pleier og sende en mail noen dager i forvei, og forhøre meg først. Går som regel bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå