Jokkis Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Har vært å skaffet meg en Orginal E36 M3 cab. Det er en 95 mod med 3.0 literen. Legger inn noen få bilder eg har fått tatt med mobil. Det blir nye orginale frontlykter med linse og nye felger. Litt usikker på hvilke felger det blir. Men muligens orginale 17".
Jokkis Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 Er forresten open for forslag til det som folk ser på som nødvendinge oppgraderinger e.l.
HelgePer Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Gratulerer med utrolig flott bil. Bytte lyktene til originale lykter som du har sagt og få tak i noen originale M3 felger så er den perfekt i mine øyne.
EirikL Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 M3 GT-felger, orginale lys og litt senk fremme. Ellers har du kjøpt en av mine drømmebiler. Din snik Gratulerer!!!
Spinx Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 nydeliger bil ikke mye man burde gjøre med denne. gratulerer
G-RACING Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Såg denne bilen live i helga, såg strøken ut!! Ville som dei andre sa, bytta frontløktene og skifta til 17" M Contur felgar. Var det du som eigde ei blå stasjonsvogn e39?
ingard Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Mange eksotiske bmwer her i det siste. Gratulerer! Nye blinklys, ratt og en skikkelig polish, så er du ferdig
Ad|oS Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Bytt til orginale frontlykter med hvite blink, og ikke bytt de som står bak Og sett på orginale M3-felger. Deretter en skikkelig photoshoot
Jokkis Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 Takker å bukker. Godt andre har samme syn som meg på bilen. Den skal få ny vanos mot slutten av mnd. Da denne er kaputt... Blir forhåpentlivis litt kvikkere. Bilen får nok en go polering i mårra hvis e får tid. Sjøl om den er ganske bra no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå