Astri Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Ka ska du ha for bakrutesenkeren? E den i diamantsvart? Og for begge fremskjermene om de rillene e montert skikkelig...? Kan du pm meg?Edit: Speilene og vil eg gjerne ha pris på. 4500,- for alt hmmm, va litt dyrt det...
NeonMuffler Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 bakfanger pris? og hvor langt har dne gått? kan være intr i speedo'n
NeonMuffler Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 .. hva med å svare på det folk lurer på istedenfor å bumpe??
jumpin Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Bakfanger og sideskjørt? Hva er prisen? Mulig at du svarer på det eller er det solgt?
mrbatnes Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 hvorfor plukke i stykker en så fin bil? er den orginal eller ombygd? hvis den er orginal er det veldig synd å plukke den i fillebiter.. men det er jo min mening da
klodrik123 Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 fyren jobber nesten hele tiden og har ikke tid til å sitte inpå her.. han skall vel begynne og demontere snart, så er bare å melde sin inntresse til delene på tråden. så hører han fra seg når demonteringen starter (blir vel snart)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå