carlhaakon Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Flott bil med flotte felger. OZ Ceres kler E36 syns jeg. Få den litt lavere fremme så blir det midt i blinken. senking forran ligger og venter i garasjen så i løpet av uka er den nok lavere forran ///Mysild ja er diamant svart farge
Mexos Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Felgene er gromme de med senk Ville beholdt de jeg Ellers ser bilen veldig bra ut og planene høres knall ut Gratulerer med fin bil Hvordan er det bilen fungerer opp til 5000rpm? Går den normalt eller må du tyne den opp?
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 i dag har jeg fått vaska motoren, bytta luft filter og plugger. så har jeg også tatt litt fler bilder av bilen, tatt med mobil så er ikke den bestekvaliteten der har vi fått vaska litt motor
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Felgene er gromme de med senk Ville beholdt de jeg Ellers ser bilen veldig bra ut og planene høres knall ut Gratulerer med fin bil Hvordan er det bilen fungerer opp til 5000rpm? Går den normalt eller må du tyne den opp? takk for det den går veldig pent og drar bra opp til 5000 så bare vil den ikke mer på 5000
CS Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Fin bil. Første jeg ville gjort var og få orden på eksospottene. De stikker alt for langt ut.
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Fin bil. Første jeg ville gjort var og få orden på eksospottene. De stikker alt for langt ut. skal gjøre det samtidig som jeg setter på M tech diffusor
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Får jeg spørre hvor mye du ga for den? ga *** får bilen så fikk den veldig billig
Mexos Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Feilsøkt etter falskluft? Er gassvaieren stram nok? Husker Fiesta'n min fra 83 gikk så dårlig en stund. Da hadde festet til gassvaieren løsnet, pluss at gulvmatta hadde sklidd under gasspedalen så kjørte bare på halv gass skal vel godt gjøres at det er tilfellet her men
LianLi Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Gulvmatta hadde sklidd under gasspedalen så kjørte bare på halv gass haha
ingard Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Liker bilen din! Du må bare få tilbake den gamle senken, det kledde bilen. Syntes helt ærlig at felgene var fete! Hold oss oppdatert!
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Feilsøkt etter falskluft? Er gassvaieren stram nok? Husker Fiesta'n min fra 83 gikk så dårlig en stund. Da hadde festet til gassvaieren løsnet, pluss at gulvmatta hadde sklidd under gasspedalen så kjørte bare på halv gass skal vel godt gjøres at det er tilfellet her men har ikke rukket og feil søkt så mye enda, men fler som har snakka om at de har satt inn sperre på motora på grunn av noe utslipp, men skal kjøre diagnose på bilen om en liten stund men problemet er at bilen virker som at den ikke vil mer eller for får lite bensin, men skal nok finne det ut etter hvert og vis noen vet noe så er det bare og skrike ut
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Liker bilen din! Du må bare få tilbake den gamle senken, det kledde bilen. Syntes helt ærlig at felgene var fete! Hold oss oppdatert! de gamle senkefjørene ligger i garasjen så til uka skal jeg vel få senka den litt fårran. bra de fleste liker dem skal nok opptatere så fort jeg gjør noe
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 liten uptade på hva jeg har drivi med i kveld fått bytta til nye plugger, men de gamle var ikke så allerværst også fått polert og vaska felga sikkerlig så har jeg fått vaska eksosanlegget med hvitsprit og synes resultatet ble veldig bra uten og ha gnikka alt for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå