Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Flott bil med flotte felger. :)

OZ Ceres kler E36 syns jeg. Få den litt lavere fremme så blir det midt i blinken. ;)

senking forran ligger og venter i garasjen så i løpet av uka er den nok lavere forran :wink:

///Mysild ja er diamant svart farge :wink:

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Felgene er gromme de med senk :) Ville beholdt de jeg ;) Ellers ser bilen veldig bra ut og planene høres knall ut ;) Gratulerer med fin bil :) Hvordan er det bilen fungerer opp til 5000rpm? Går den normalt eller må du tyne den opp?

Skrevet

i dag har jeg fått vaska motoren, bytta luft filter og plugger.

så har jeg også tatt litt fler bilder av bilen, tatt med mobil så er ikke den bestekvaliteten

der har vi fått vaska litt motor

ks2xboa7jijaam3xhu2t.jpg

6o1m8tbkn7582gapzq97.jpg

quhjf787xw4vwmq8ujf3.jpg

edij5w2d69f1hf41yvxf.jpg

3ih7avsgfn99nfthlqa4.jpg

Skrevet
Felgene er gromme de med senk :) Ville beholdt de jeg ;) Ellers ser bilen veldig bra ut og planene høres knall ut ;) Gratulerer med fin bil :) Hvordan er det bilen fungerer opp til 5000rpm? Går den normalt eller må du tyne den opp?

takk for det :D den går veldig pent og drar bra opp til 5000 så bare vil den ikke mer på 5000 :?

Skrevet
Fin bil. Første jeg ville gjort var og få orden på eksospottene. De stikker alt for langt ut.

skal gjøre det samtidig som jeg setter på M tech diffusor :wink:

Skrevet

Feilsøkt etter falskluft? Er gassvaieren stram nok? :lol:

Husker Fiesta'n min fra 83 gikk så dårlig en stund. Da hadde festet til gassvaieren løsnet, pluss at gulvmatta hadde sklidd under gasspedalen så kjørte bare på halv gass :lol: skal vel godt gjøres at det er tilfellet her men ;)

Skrevet
Feilsøkt etter falskluft? Er gassvaieren stram nok? :lol:

Husker Fiesta'n min fra 83 gikk så dårlig en stund. Da hadde festet til gassvaieren løsnet, pluss at gulvmatta hadde sklidd under gasspedalen så kjørte bare på halv gass :lol: skal vel godt gjøres at det er tilfellet her men ;)

har ikke rukket og feil søkt så mye enda, men fler som har snakka om at de har satt inn sperre på motora på grunn av noe utslipp, men skal kjøre diagnose på bilen om en liten stund :wink:

men problemet er at bilen virker som at den ikke vil mer eller for får lite bensin, men skal nok finne det ut etter hvert og vis noen vet noe så er det bare og skrike ut :D

Skrevet
Liker bilen din! Du må bare få tilbake den gamle senken, det kledde bilen.

Syntes helt ærlig at felgene var fete!

Hold oss oppdatert!

de gamle senkefjørene ligger i garasjen :wink: så til uka skal jeg vel få senka den litt fårran.

bra de fleste liker dem :D

skal nok opptatere så fort jeg gjør noe :wink:

Skrevet

liten uptade på hva jeg har drivi med i kveld :)

fått bytta til nye plugger, men de gamle var ikke så allerværst

w3132z61dvuhoyt18w81.jpg

også fått polert og vaska felga sikkerlig

wq89jxtz58jq5rfi2ul8.jpg

så har jeg fått vaska eksosanlegget med hvitsprit og synes resultatet ble veldig bra uten og ha gnikka alt for mye

0ggzh9up6fimn0f9poqc.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...