///Mysild Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 hvem sa trøsykkel? I såfall.. tre kvarter.. gulesider sier 1.5 timer fra gjøvik til våler (tettsted) Øh, jeg kjører denne distansen på 1t 10-20min MAKS. 15 min til og fra... kanskje med en pølsestopp hehe... har aldri kjørt de, så jeg vet ikke... stoler blindt på gulesider
-AmunD- Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Så du hadde planer om å bygge om til M3 bremser, funnet noe fint for deg i dag http://www.turnermotorsport.com/html/detail.asp?PRODUCT_ID=325toM3brakes&utm_source=internal_link&utm_medium=homepage_items&utm_campaign=e36m3_brake_conv
carlhaakon Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 Så du hadde planer om å bygge om til M3 bremser, funnet noe fint for deg i dag http://www.turnermotorsport.com/html/detail.asp?PRODUCT_ID=325toM3brakes&utm_source=internal_link&utm_medium=homepage_items&utm_campaign=e36m3_brake_conv hehe sett de der driver og vurderer litt hva jeg skal kjøpe inn, har liksom ikke all verden med penger siden jeg fortsatt går på skole. men må få karroseriet helt 100 før jeg kjøper noe mer tror jeg
336mik Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 bare 1000 dollar jo..med dagen kurs,moms og frakt,så havner du vel på rundt 8000kr.Ikke ille det da,med tanke på at de er orginale bmw deler.
carlhaakon Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 bare 1000 dollar jo..med dagen kurs,moms og frakt,så havner du vel på rundt 8000kr.Ikke ille det da,med tanke på at de er orginale bmw deler. hehe nei, men spørs om man skal prioritere ferdig karroseriet så det er rust fritt eller nye bremser da er fortsatt igjen en bulk på den bak som skal bort. men blir vel noen bremser etter hvert tipper jeg
carlhaakon Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 ble det noe av de bildene? åssen bilder er det du mener?
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 skrøyt ikk du så av noe ps-felg mods på msn da?
carlhaakon Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 hehe jo, men har kjøpt de felga så du får heller vente og se når de kommer på bilen
carlhaakon Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 orginale M3 motor sport felger samme som du hadde før hehe, må ha noen felger opp til biltilsynet siden de jeg har ikke blir godkjente på bilen
Frode D Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Okei.. Jeg har de enda. Med vinterdekk.. Hva betalte du for de?
carlhaakon Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 fikk de til en bra pris så derfor jeg kjøpte dem kommer bilder etter på, har vert og testa dem nå og de blir veldig pene på bilen
Frode D Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Jeg spurte da virkelig ikke om du fikk en god pris eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå