Gå til innhold

E30: 325i 1986 restaurering


Hesleskaug
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Digg bil du har ordnet deg der ja! :) Og filmen fra Bud var fortreffelig, du fikk til og med meg som satt og gnikket felgkant :lol:

Takk for tilbakemeldinger. Problemet med å ha drevet med et slik prosjekt over så mange år er at man ønsker forandring over tid. Lyst til å selge bilen nå å starte på nytt "evighetsprosjekt" haha

Må faktisk inrømme at den tanken har streifet meg også :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg bil du har ordnet deg der ja! :) Og filmen fra Bud var fortreffelig, du fikk til og med meg som satt og gnikket felgkant :lol:

Takk for det. Bilen er blitt fin den. Skulle gjerne ha hatt på noen 16-17" på den, men prioritering av penger har gått til videoutstyr :) Skulle gjerne laget en video på bilen din/deres (e30 gjengen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste gjennom heile prosjekttråden etter og ha sett salgsannonse. nydelig bil!! hadde tatt turen og sett på bilen hadde det ikkje vert for att eg har bestemt meg for og sette meg på skulebenken igjen. alt er heilt korrekt etter min smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Savner du denne?, var jo nydelig:-), nytt e30 prosjekt på gang?, iom avatarbildet?:-)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Savner denne skikkelig!

Lyst på nytt prosjekt, men min nye hobby koster for mye. :( Avateren er fra gamlebilen når den ble bygget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...