Hesleskaug Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Har fått gjort en del i dag: - Renset og pusset ruter (Klare for toning nå) - Fikset hattehylle (Skåret ut plass til 6x9", trekt om) - Hentet ut alt innvendig jeg trenger til montering (Vasket og renset) - Vasket og renset taktrekk - Satt i taktrekk til midten - Annet pusleri Klare for toning Rens av taktrekk Bra som nytt! Har alltid visst at Auto Glym lager bra profukter men ble MEGET positivt overasket! HJELP!
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Gleder meg til å se bilder av bilen i "ferdig" tilstand
Larsegutt Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Ser ut som du koser deg! hehe Kan vertfall tenke meg at det er kjekkere å montere enn og pusse/sveise rust! Ikke minst ha en god plass og holde på, slik det ser ut som du har.
bingo Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 dette ser jo veldig bra ut, å den plassen du står på frista meg også, jeg må jo nesten ut av garasjen for å snu meg.
Hesleskaug Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Takk for alle positive tilbakemeldinger. Og jepp, jeg er utrolig heldig at jeg kan stå hvor jeg står. Vært med på å bygge det opp. I dag gjorde jeg meg ferdig med taktrekket. *Fornøyd*
anders87 Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Et kanon prosjekt dette! Kommer til og bli en grom skjuss da denne er ferdig.. Lykke til videre med monteringen
Netlandet Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Der kom det updates ja! Blir strøken denne, du har jo bare kosejobben nå
Hesleskaug Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Et kanon prosjekt dette! Kommer til og bli en grom skjuss da denne er ferdig.. Lykke til videre med monteringen Takker.... gleder meg nå! Håper det vil gå nogelunde feilfritt framover til BMW treff på Rudskogen i Mai Der kom det updates ja! Blir strøken denne, du har jo bare kosejobben nå Takk takk, Kosejobb er det. Men at det detter på plass gjør det ikke. PS: Hvis det er noen som har en E30 som jeg kan gå til litt på mot litt PENGER så si i fra. Mangler litt bolter, braketter og fjas
heltn Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Var innom butikken.... Måtte rote litt med bokstavene man fikk kjøpt... Nei nei nei Ikkje di bokstavene, det vil bare se merklig ut. Sett mange biler med slike, ser bare dumt ut, (Min mening) Men uansett, Utruli stilig bygg, ser skikkeli morro ut
Hesleskaug Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Var innom butikken.... Måtte rote litt med bokstavene man fikk kjøpt... Nei nei nei Ikkje di bokstavene, det vil bare se merklig ut. Sett mange biler med slike, ser bare dumt ut, (Min mening) Men uansett, Utruli stilig bygg, ser skikkeli morro ut Hehe... er helt enig Var bare jeg som bare omrokkerte på litt bokstaver i butikken. Null "jall" på bilen min
heltn Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Var innom butikken.... Måtte rote litt med bokstavene man fikk kjøpt... Nei nei nei Ikkje di bokstavene, det vil bare se merklig ut. Sett mange biler med slike, ser bare dumt ut, (Min mening) Men uansett, Utruli stilig bygg, ser skikkeli morro ut Hehe... er helt enig Var bare jeg som bare omrokkerte på litt bokstaver i butikken. Null "jall" på bilen min Sett dem på verktøy kassa Skal følge med videre her
Hesleskaug Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Sett dem på verktøy kassa Skal følge med videre her Hehe... tror den klarer seg som den er jeg Ryddig prosjekt du har selv forresten!
EirikL Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Har nettopp lest gjennom hele tråden og må si det er morsomt å lese slike historier Du har vært skikkelig grundig og det kommer til å reflektere seg i sluttresultatet. Likte fargevalget veldig godt. Jeg synes alt for mange bruker farger som ikke passer, selv om de i utgangspunktet er fine farger. Synes det har litt å gjøre med at det bør se ut som bilen kunne ha kommet av samlebåndet med fargen man velger. (Montrealblau er pent på E36, men passer ikke på E30). Jeg tror du kommer til å få en nydelig bil med mange herlige mods. Gleder meg til å se den ferdig montert. I mellomtiden får du bare fortsette å mate oss med bilder fra prosessen.
Armanic Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Nå kjente jeg at jeg ble glad inni meg. Når jeg skumleste og så på bildene du hadde. Ser veldig bra ut! Dette er pent gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå