Hesleskaug Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2008 dtm bakpotte er knall gromt på e30 ! kjemt te å ta seg bra ut vil eg tru=) Takk for det. Endelig en som er enig med meg. Venter på en pakke til i fra Koed. Men den hadde Posten klart å levere ut til noen andre Pakka har verdi litt over 5000kr! Så jeg får krangle litt med dem framover
Hesleskaug Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Da kom endelig den første pakka fra Koed En haug med klips, nye front lykter emblemer, nye pedaler og en haug med annet smått Deretter bar det til lakkereren for å tilpasse skjermer, panser og sideskjørt. Men lakkereren hadde kun lakkert kanalene og glemt fram skjermene i bunnen. Så vi får komme igjen å sette på det når han har fått gjort det. SÅ KAN DEN LAKKERES Stod noen andre heftige objekter der også kan du si
Hesleskaug Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 I dag skal sideskjørtene på og da kan lakkereren gå til verks på lakken av resten. I tillegg har jeg kjøpt litt smått - Ny Castrol GTX3 Magnatec olje til vanlig kjøring - Ny Castrol Formula RS Edge til banekjøring - Nytt oljefilter - Ny topp pakning - Nye strekkbolter - Nye Bosh tennplugger - Nytt BMW OEM bensinfilter
Hesleskaug Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Farlig å kjede seg på jobb. Det blir dyrt Etter å handlet litt oppfriskniger til motoren i går så handlet jeg litt annet i dag:
Hesleskaug Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Da er endelig bilen blitt lakkert. Jeg har vært å hentet litt smådeler som takluke, front, bak fanger, speil og spoiler. Regner det ikke i kveld hentes resten av bilen. Så nå blir det en lang periode jeg kan "kose" meg med montering.
haraldsenracing Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 fin farge du hadde valgt å ha på bilen . blei knall bra !
Hesleskaug Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Takk! Ble meget fornøyd med fargen selv. Men var et par steder det hadde kommet støv. Så da må man gå til å rubbe litt. Har aldri gjort det før, så kan bli spennede
///FredriK.S Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Digg farge, liker sånne grå farger slik som du og HV har.
G-RACING Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Kjempe fin bil! Kjekt med masse bilder, fortsett sånn!
Hesleskaug Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Ser ut til at det forblir "opphold" så da stikker jeg å henter bilen i kveld. Skal bli godt å få den hjem igjen
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Hei, er det weng framskjermer du har ? Korleis er passform og pris ? Må bytte skjermene mine snart
H_Vatn Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 ble fint med litt ny lakk:) ser ut som ganske lik farge som jeg skal ha på e28en:) gleder meg il og se den ferdig montert.
Hesleskaug Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Hei, er det weng framskjermer du har ? Korleis er passform og pris ? Må bytte skjermene mine snart Er ikke Veng. Men var like j@vlig å tilpasse. Anbefaler å prøve å kjøpe noen brukte orginale. (pris og kvalitets messig) Er ikke penger noe problem kjøp nye fra GS
Hesleskaug Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 ble fint med litt ny lakk:) ser ut som ganske lik farge som jeg skal ha på e28en:) gleder meg il og se den ferdig montert. Ja, det hjalp med lakk. Tar nok litt tid til den er ferdig montert. Skal behandle støtfangere, hjulbuer, kanaler og undersiden generelt mot rust først. Så kan jeg vel prøve å trykke på litt. Etter den er ferdig montert på nyåret sender jeg den til rubbing. Så er det forhåpentligvis første BMW treffet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå