Hesleskaug Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Ok. Da slipper du valsing, eller? Slipper valsing. Det gikk akkurat. Når jeg får slept den skikkelig nedpå så vil det bli helt perfekt
robel Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Strøkent prosjekt! Og gøy lesestoff, lykke til videre
Torek Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Slipper valsing. Det gikk akkurat. Når jeg får slept den skikkelig nedpå så vil det bli helt perfekt Det er jo ikkeno som er bedre enn det! Jeg vil heller ikke valse, så da er jo den dimensjonen noe for meg. De RS'ene jeg har kjøpt er også 7,5 og 8,5 men de har ET35(!).
Hesleskaug Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Slipper valsing. Det gikk akkurat. Når jeg får slept den skikkelig nedpå så vil det bli helt perfekt Det er jo ikkeno som er bedre enn det! Jeg vil heller ikke valse, så da er jo den dimensjonen noe for meg. De RS'ene jeg har kjøpt er også 7,5 og 8,5 men de har ET35(!). Kommer til å bli bra det. Kommer ann på hvor mye du senker den. Mulig Det hadde gjort seg med en spacer bak. Men det ser du jo fort.
Torek Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Slipper valsing. Det gikk akkurat. Når jeg får slept den skikkelig nedpå så vil det bli helt perfekt Det er jo ikkeno som er bedre enn det! Jeg vil heller ikke valse, så da er jo den dimensjonen noe for meg. De RS'ene jeg har kjøpt er også 7,5 og 8,5 men de har ET35(!). Kommer til å bli bra det. Kommer ann på hvor mye du senker den. Mulig Det hadde gjort seg med en spacer bak. Men det ser du jo fort. Ja, håper det blir greit iallefall. Ska vurdere å bytte felgkanten til noe litt breiere bak hvis det går. Men nå skal vi ikke snakke om mine dumme planer i din tråd. Dette ser iallefall veldig bra ut, og det ska bli ordentlig spennende å se bilen ferdig!
TheHunk Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Syns bilen din så fin ut på det bildet lengre oppe og jeg.. Var liksom litt rat style/Drifte stuk.. Men uansett, gøy å følle med på, og den FjordGrau lakken var veldig stilig
Hesleskaug Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Syns bilen din så fin ut på det bildet lengre oppe og jeg.. Var liksom litt rat style/Drifte stuk..Men uansett, gøy å følle med på, og den FjordGrau lakken var veldig stilig Takk for det hehe. Blir jo seende sånn ut. Men ikke i "colorconsept" fargene
Hesleskaug Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Har ikke postet på en stund for det har ikke skjedd noe spesielt synlig. Har jobbet en del, så har ikke hatt tid til bilen. Men nå har jeg fått litt mer orden på ledningsnettet og håper på å bli helt ferdig i morra. Da går dashbordet i. Så er det himmling, dørtrekk osv. Deretter skal jeg trekke hattehylla på nytt. Kjøpe noen kurrante høytalere bak. Nå begynner jeg faktisk å se lyset et eller annet sted på nyåret.... Litt bilder: ÆSJ!!!! Katta sover når jeg leser om ledningsnett Sover i skuffen også.... Teppet er i Rens av dashbord Dashbord restaurering AS
Netlandet Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Har fulgt med på denne lenge Blir veldig pen og ikke minst strøken! Liker felgene Foretrekker face-lift, men ang den her så er det nesten greit at det er pre-lift Pent med M-tech2 vingen Ser du holder til i Mysen, kanskje jeg får se bilen irl engang!
Hesleskaug Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Har fulgt med på denne lenge Blir veldig pen og ikke minst strøken! Liker felgene Foretrekker face-lift, men ang den her så er det nesten greit at det er pre-lift Pent med M-tech2 vingen Ser du holder til i Mysen, kanskje jeg får se bilen irl engang! Skal ikke se bort i fra at den tar turen til Moss i sommer. Takk for hyggelig tilbakemelding!
S.Hafsmo Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 interessant prosjekt! ble bra med den fargen. kan jeg spørre hva du måtte ut med får lakkeringen?
Hesleskaug Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 fint lesestoff, og sabla flott bil!! Takk takk! Hyggelig å høre fra en med så flott bil selv interessant prosjekt! ble bra med den fargen. kan jeg spørre hva du måtte ut med får lakkeringen? Lakken kom på 20 000kr
knut_olestad Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Det er viktig å ha med pus Imponert jeg, men det har jeg jo sagt før også Blir uberfet denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå