Spiritus Sancti Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Den første i posten her er jo faktisk en e36 da, det er jo rått.. OG bilen i seg selv er drit rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Finnes dessverre nok av ødelagte BMW-er her i verden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Mange av disse bilene har sikkert vært ganske kostbare å bygge og tatt lang tid. Så jeg skjønner bare ikke hvordan det går an å ha så elendig smak!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 bortkastet penger og tid på å lage noe så stygt! folk er ikke gode! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Her var mye grisestygge biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
/// Bmw 4Ever \\\ Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 dt virker som e36 i karroseri, også har dem kanskje henta den nye 5-seriens lykter og tilpasset til e36 stasjonsvogn. Jeg synes ikke dette var noe pent, designmessig så er den fæl!! Burde kanskje fiksa enn annen look kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 dt virker som e36 i karroseri, også har dem kanskje henta den nye 5-seriens lykter og tilpasset til e36 stasjonsvogn. Jeg synes ikke dette var noe pent, designmessig så er den fæl!! Burde kanskje fiksa enn annen look kanskje... Alle vet at bilen på første side er e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Bilen i 1. post er ikke pen, men tror det ligger litt arbeid i den som ikke er helt amatørmessig. Skal også inrømme at jeg blei litt nysgjerrig på hvordan en touring hadde sett ut med seidl kittet sånn som det egentlig skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå