Gå til innhold

E30 325, bredding, m-tech 1 osv

JoCCe
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Artig prosjekt. Du må få deg noe skjørt, feks de som står på mtech 2. Da blir den ikke så stutt på sidene..

Skal du beholde matt svart?

Ser vel kanskje denne på fauske i sommer..

Japp skjørt skal jeg bestille så fort som mulig, må bare finne ut åssen skjørt jeg skal ha, og om det blir M3 vinge MED flap eller noen annen vinge.

Skal ha den matt svart ja, kjenner jeg meg selv rett blir bilen bygd ferdig å kjørt litt med når lappen kommer tilbake før den blir solgt. Har egentlig kun jort denne bilen for og lære meg litt selv, så jeg ikke ødelegger noe eller går på en smell feks om man skal bredde en e46 eller lignende :)

Kommer nok hjem til sommeren ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda fint å ha noe å pelle på :D
Hvor bred ble den med de bakskjermene? Og hvor mye breiere ble den? Så tøft ut! Må gjøre den ferdig nå:)

Har faktisk ikke målt hvor mye bredere den ble siden jeg ikke har noe å samenligne med, ser jo egentlig ikke ut som det er gjort noe spess der bak siden e30 ikke har hjulbuer originalt så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra prosjekt dette ja. En skikkelig kul ungdomsbil blir det, må se til å holde den like fin fremover også da. Jeg melder meg frivillig til å overta mtech 1 fronten din når du har skaffa deg m3 front :wink:

Noen planer med motor eller understell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk.

joda, nå skal det sies at bilen ikke er strøken som gammel bilen var :(

hehe, front fangeren er ikke strøken, men alt kan repareres ;) Tenkte å cleene ut rillene nederst på front fangeren også, få bort 80 talls looken litt ;)

Motoren har blitt dulla litt med bare, vaska, bytta olje å filter, register reim å strammer, ny fordeler.

Står grenrør av ukjent merke på, K&N filter osv, H&R fjærer på nå.

Planen var å ikke bruke så masse penger på denne e30'n, heller finne ett bedre utgangspunkt å bygge go bil med s38 overlada maskin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke overmodernisere gode gamle bilen da. E30 er spesielt kul fordi den ikke er som nye biler. S38 ja, det er det futt i. Nå vet ikke jeg om du har prøvd den motoren, men steget fra m20 til s38 er stoooort. Bør ha godt over gjennomsnittet evner for å beherske den med snurre. Jeg mener nå den holder lenge i org stand jeg da. Men som showbil/lekebil er det jo kult. Og dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skal ikke overmodifisere bilen, bare pynte litt på bmw's gode design ;)

Hva tror dere om gule lykter på denne da?

S38 er bare en drøm, har aldri prøvd e34 eller noen bil med denne motoren så. Tror 2,5'n holder til og begynne med iogmed at lappen har hatt ferie en stund pga litt fart før :(

Men synes det ser så morro ut å ha en bil folk vet hvem er sin og snakker litt om som går stygg godt. Kommer med årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Gule lykter på svart e30 er ubergromt 8)

Har ikke prøvd s38 selv, men har både m20 og s50 og kan skrive under på at det er 2 forskjellige verdener. Når m20'n runder 100km/t er s50'n nært 150km/t. Større forskjell i virkeligheten enn på papiret. Skjønner hva du mener da, noen fremtidsplaner og drømmer må man ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg å, så tror det blir sånn som jeg vil ha det, ikke sånn som alle andre vil ha det. Da blir alle like :)

s50? e30 m3 motor den 4 syl maskina? Har enda nesten ikke prøvd min bil.. 20-30 meter bak rate bare :) hehe

Men planer å mål må man ha så man klarer å bli ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...