ajsandberg Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Selge m-tech fronten når du får M3 front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Mnja, om æ ikke får ett innfal om å modifisere m-tech 1 frontn m leppe å litt sånn ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Har vaska å shina opp bilen innvendig mens jeg venter på resten av delene osv Har ikke satt inn stolene enda siden de står hjemme men det kommer så legger ut noen bilder jeg har tatt i det siste mens bilen bare har stått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Bærre lekkert Synd du ikke kommer deg til ACR med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 hehe, måtte jo hærme å få mæ e30 æ åsså vettu hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 Har montert stolene nå ;D Har også bytta nav forran å skulle se åssen det ble med skikkelig stuck på bilen ;D Lavt å kjøre med men så bra ut ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Deilig å kjøre bil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 stilig med disse felgene! vart rå helt matt svart, tipper min blir matt hvit:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Nice E30! Flotte stoler, kan jeg spørre hvor du har kjøpt de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato84 Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Trur det hadde gjort seg med hvite felger!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Dan: deilig og kjøre bil ja ;D Kjørte forbi hjemme hos deg heromdagen ;D Jo takk, måtte ha en bil uten om alle andre så lakka matt svart færdig med det ;D Hvite felger har jeg også tenkt på, så skal lakke de en dag jeg får tid, evt i vinter da felgene alikavell skal av å ny gummi skal på etter planen Hvis ikke bilen er solgt til da. Stolene kjøpte jeg fra sverige, husker ikke hvor nå men minn mæ på det over PM Måtte lage meg fester under og feste til belte men ikkeno problem det ;D Har veldig dårlig med internett for tia, men fikk knipsa ett bilde av bilen nede i garasjen her som så litt kult ut, mtp mobil kamrea Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Og så stoppa du ikke? Hehe. Ser bra ut den bilen din nå. Min blir ikke kjørt så veldig mye for tida. Travelt på jobb og venter på deler, men de er underveis Nå har jeg ferie, så blir litt dulling og kjøring da regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Kult med matt sort Men ville ikke hatt hvite felger, det blir litt "rally".. Er mye fetere med sorte/grå/blanke felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Klarte ikke stoppe i den farta gjennom fjøyro ^^ hehe neida. så ikke noen folk så ;D Nei tror hvite felger blir rått på bilen ;>D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Hadde du planer om og selge? Iallfall, hva er pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå